امکان ساخت دستگاه ام آر آی را داریم


شرکت احیاء درمان پیشرفته زیرساخت‌ها و قابلیت لازم برای ساخت دستگاه ام آر آی را داراست.

میلاد عادلی مدیرفروش شرکت احیاء درمان پیشرفته در گفتگو با روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: شرکت احیاء درمان پیشرفته از سال ۸۳ در حوزه تجهیزات درمان پزشکی فعالیت دارد و اولین شرکتی است که در زمینه ونتیلاتورهای مراقبت‌های ویژه و ماشین‌های بیهوشی اتاق عمل اقدام به تولید این محصولات کرده است.
همه محصولات ما به روش انتقال تکنولوژی وارد ایران شده اند و در ایران تولید می‌شوند و محصولات ما به تعداد بیش از ۱۰ هزار دستگاه در سطح کشور در حال خدمت دهی هستند.
محصولات ما قابل رقابت با بهترین برندهای وارداتی مشابه هستند و از سال ۹۵ به تولید دستگاه سی تی اسکن هم ورود پیدا کردیم که برای درمان‌های پیشرفته کاربرد دارد.
ما به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان پیشگام با حمایت‌هایی که انجام شد از ۲ سال پیش از شهرک صنعتی توس مشهد وارد پارک علم و فناوری خراسان رضوی شدیم و بیش از ۱۰ هزار مترمربع فضای تولیدی در این پارک داریم و در این فضا ۳ مدل ونتیلاتور تولیدمی‌کنیم ۲ مدل دستگاه بیهوشی و تولید دستگاه سی تی اسکن هم در همین کارخانه انجام می‌شود.
عادلی افزود: اقدامات پیش زمینه‌ای در مورد محصولات دیگری مثل MRI انجام شده که اگر حمایت‌های لازم صورت گیرد شرکت ما قابلیت و زیرساخت‌های لازم برای شروع این کار را داراست.
مدیرفروش شرکت احیاء درمان پیشرفته تصریح کرد: وزارت بهداشت با خرید بخشی از این تجهیزات می‌تواند به ما کمک کند در صورتی که بازگشت سرمایه دربازه زمانی قابل قبولی بتواند اتفاق بیفتد شرکت احیاء درمان پیشرفته که یک شرکت خصوصی است می‌تواند ریسک پذیری خود را بالا ببرد و وارد این میدان شود.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات