دانشجویان بین الملل دانشگاه فردوسی از پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند

دانشجویان بین الملل دانشگاه فردوسی از پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند


دانشجویان بین الملل دانشگاه فردوسی به منظور آشنایی با ساختار پارک علم وفناوری و مراکز رشد، از واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی بازدید کردند.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی، روز دوشنبه ۹ ام خرداد ۱۴۰۱ پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی میزبان گروهی از دانشجویان بین الملل دانشگاه فردوسی مشهد بود.

در این بازدید که توسط اداره روابط عمومی و امور بین الملل و اداره توسعه مراکز فناوری و ارتباط با دانشگاه پارک علم و فناوری خراسان رضوی با همکاری دکتر حسین بذرافشان، رئیس اداره امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه فردوسی با هدف آشنایی با ساختار پارک علم وفناوری و مراکز رشد، از واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری خراسان رضوی برگزار شد؛ سرکارخانم نرگس خنده‌رو، رئیس اداره توسعه مراکز فناوری و ارتباط با دانشگاه پارک علم و فناوری خراسان توضیحاتی راجع به نحوه پذیرش، خدمات و حمایت‌های پارک از شرکت‌ها و تفاوت شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری بیان کرد و در ادامه به سوالات دانشجویان از قبیل مزایای عضویت در پارک و ... پاسخ داد.

همچنین در این نشست، جهت ایجاد انگیزه در دانشجویان غیر ایرانی نمونه هایی از ثبت اختراع و پذیرش فناوران و شرکت‌هایی که تابعیت غیر ایرانی دارند بیان شد.

در پایان این بازدید دکتر میرزائی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی، ضمن ابراز خرسندی از حضور دانشجویان؛ نوید همکاری بیشتر با دانشجویان بین الملل را دادند و تاکید کردند: هدف ما از پذیرش دانشجوی بین الملل چه در پارک علم و فناوری و چه در دیگر سازمان‌های ذیل وزارت علوم نه صرفا آموزش دانشگاهی بلکه آموزش پژوهش‌محور با بازخورهای فناورانه و دانش‌بنیان است؛ تا بتوانید آموخته‌های خود را بعد از دوره تحصیل در کشور خودتان پیاده سازی کنید.

شایان ذکر است دانشجویان از شرکت‌های آهار، طاها قالب، سامانه های دقی ودین افراز، پیمان خطوط شرق، پرتو صنعت بازدید کردند



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات