ما آمادگی برگزاری دوره آموزشی موارد قانونی در حوزه مالیاتی را داریم

ما آمادگی برگزاری دوره آموزشی موارد قانونی در حوزه مالیاتی را داریم


روز سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱، پارک علم و فناوری خراسان میزبان جناب آقای احمدرضا مدبرنیا مدیرکل دارایی استان خراسان رضوی، جناب آقای حسین پور معاون اشخاص حقوقی اداره دارایی و جناب آقای رجب زاده رئیس ادره امور حسابرسی مالیاتی بود.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان رضوی، روز سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱، پارک علم و فناوری خراسان رضوی میزبان جناب آقای احمدرضا مدبرنیا مدیرکل دارایی استان خراسان رضوی، جناب آقای حسین پور معاون اشخاص حقوقی اداره دارایی و جناب آقای رجب زاده رئیس ادره امور حسابرسی مالیاتی بود.
در این جلسه دکتر مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی، ضمن تشکر از حضور و تحسین حس مسوولیت سازمان اداره دارایی استان، با تکیه بر شعار سال تاکید کرد: ما بر این تلاشیم اهدافی را که برای جوانان به تصویر کشیده‌ایم عملی کنیم و این امر مستلزم حمایت‌های همه جانبه از مسئولین در همه زمینه‌ها است؛ شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان نیاز به تمرکز بر روی تولیدات خود دارند و ما باید تا حد امکان موانع را از سر راه آنها برداریم.

در ادامه مهندس داوود تفضلی معاون پشتیبانی فناوری مجموعه و سرکار خانم نرگس خنده‌رو رئیس اداره توسعه مراکز فناوری و ارتباط با دانشگاه به معرفی ساختار اجرایی پارک و همچنین بررسی چالش‌ها، همچون مباحث آیین نامه اعتبارات، اعتبارات حمایتی، فرآیند اجرایی و ارزیابی واحدهای فناور و همچنین دستورالعمل صدور مجوز فناوری و غیره به منظور به‌کارگیری تبصره‌های مالیاتی و رفع ابهامات پرداختند.

در پی بیان این موضوعات احمدرضا مدبرنیا گفت: ما آماده برگزاری دوره آموزشی موارد قانونی را در حوزه مالیاتی هستیم؛ هدف ما  کمک به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در چارچوب قانون است.

در این نشست، شرکت‌ها توانستند به طور مستقیم با مسئولین ارشد اداره مالیاتی مذاکره کرده و مشکلات خود را بیان کنند.

شایان ذکر است در حاشیه این جلسه از گروهی از شرکت‌ها همچون ایمن موج و کاوش صنعت توس بازدید شد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات