ارائه خدمات سفر بدون پول‌نقد و جذب نماینده در عراق و عمان توسط شرکت نیوکاش

ارائه خدمات سفر بدون پول‌نقد و جذب نماینده در عراق و عمان توسط شرکت نیوکاش


علی آیتی مدیر عامل شرکت ایده پردازان افق نوین صدرا گفت: ما با جذب نمایندگانی در عراق و عمان توانستیم به شعارمان که سفر بدون پول نقد است جامعه عمل بپوشانیم.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان رضوی، علی آیتی، مدیر عامل شرکت ایده پردازان افق نوین صدرا که از شرکت‌های عضو دوره رشد، مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی و زیارت است؛ گفت: محصول ما یک کیف پول الکترونیکی متصل به کارت بانکی مخصوص گردشگران عرب زبان است، که علاوه بر خدمات مالی خدمات گردشگری نیز ارائه می‌دهد. خدمات مالی نظیر شارژ حساب، جابه جایی پول و مشاهده تراکنش‌ها در اپ و دریافت پیامک تراکنش‌ها به زبان عربی، به واحد تومان است.

آیتی افزود: خدمات گردشگری نظیر رزرو بلیط هواپیما، قطار، هتل و مترجم در برنامه، فراهم شده است ما همچنین با جذب نمایندگانی در عراق و عمان توانستیم به شعارمان که سفر بدون پول نقد است جامعه عمل بپوشانیم، به این منظور کاربر پس از مراجعه به نمایندگان ما در عراق یا عمان حساب خود را شارژ می‌نماید و بدون پول و باخیال آسوده سفر میکند.

مدیر عامل شرکت ایده پردازان افق نوین صدرا تاکید کرد: ما توانستیم پس از آرام گرفتن تب کرونا در مدت کوتاهی، ۳۰۰۰ کاربر عرب زبان را جذب نماییم و مسلما دلیل استقبال کاربران ما سهولت استفاده از برنامه و همینطور امنیت خاطر وی به دلیل عدم نقد بودن پول است.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات