هسته فناور مستقر در مرکز رشد در نخستین رویداد ملی «کار، آیین کج چینی و همایش راهکارهای احیا و توسعه نوغانداری» حضور یافت

نخستین رویداد ملی «کار، آیین کج چینی و همایش راهکارهای احیا و توسعه نوغانداری» در راستای ارتقای کمی و کیفی صنعت نوغان در لنگرود برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی مرکز رشد، هسته فناور سید علی موسوی کنتی به نمایندگی از مرکز رشد واحد فناوری طبرستان در این رویداد که در تاریخ ۲۷ خردادماه در شلمان شهرستان لنگرود برگزار شد شرکت کرده و به معرفی محصولات خود پرداخت. این شرکت با ایده «دستگاه فراوری پیله ابریشم» در مرکز رشد مستقر بوده و به تولیدات محصولات مرتبط با ایده خود می‌پردازد.

لازم به ذکر است این رویداد باهدف ثبت (کار – آیین کج چینی) در فهرست آثار میراث ناملموس ملی – بین‌المللی و معرفی زنجیره ابریشم و صنایع تبدیلی صنعت نوغانداری و پتانسیل‌های بالقوه نوغانداری در شهرستان لنگرود و همچنین توسعه گردشگری کشاورزی شهرستان لنگرود با رویکرد صنعت نوغانداری و بررسی راهکار‌های توسعه صنایع‌دستی وابسته به ابریشم و تعریف و تثبیت بسته‌های حمایتی لازم جهت احیاء و توسعه نوغانداری به همت مدیرعامل و اعضای شرکت تعاونی نوغان‌داران و ابریشم‌بافان لنگرود برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

منبع خبر

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان یک مرکز رشد در شهر ساری می باشد

    نظرات