رییس پارک علم و فناوری خوزستان:اینترنت اشیا آینده دنیا را رقم خواهد زد

رییس پارک علم و فناوری خوزستان:اینترنت اشیا آینده دنیا را رقم خواهد زد

رییس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به توسعه حوزه اینترنت اشیا در جهان، گفت: اینترنت اشیا آینده دنیا را رقم خواهد زد .

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان، دکتر محمد راضی جلالی در سمینار کاربرد اینترنت اشیا در صنعت پتروشیمی که صبح امروز چهارشنیه یک تیرماه ۱۴۰۱ به همت کانون اینترنت اشیا وابسته به پارک علم و فناوری خوزستان و مرکز اینترنت اشیا ایران در ماهشهر برگزار شد، بیان کرد:اینترنت اشیا قطاری در حال حرکت است و نمی شود آن را متوقف کرد و در حال فراگیری و توسعه در همه ابعاد است. برای اینکه از قافله عقب نمانیم باید شتاب خودمان را بیشتر کنیم و به دانش روز تجهیز شویم .

وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های استان خوزستان، افزود: با وجود ظرفیت ها و پتانسیل های متنوع و فراوان خوزستان، نزدیک به ۲۴۰ هزار بیکار آمار رسمی هست که در استان خوزستان وجود دارد که البته واقعیت بیش از اینهاست و ۴۳ درصد از این افراد را دانش آموختگان تشکیل می دهند .

راضی جلالی گفت: بستر نوآوری و فناوری می تواند زمینه اشتغال را فراهم کند، همه باید دست به دست هم دهیم تا در تحقق شعار سال که مسولیتی بر دوش ماست تحقق پیدا کند. تلاش در این راه و تحقق آن، باعث امیدآفرینی در جامعه می شود .

رییس پارک علم و فناوری خوزستان در پایان گفت: صنایع استان باید از ظرفیت اینترنت اشیا بهره لازم را ببرند. در آینده ای نه چندان دور سیستم هوشمند کشاورزی و صنعتی و شهری را خواهیم داشت و باید به این مرتبه برسیم که از توسعه در این حوزه عقب نمانیم .




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

    نظرات