ششمین نشست کافه دیتا برگزار شد


زمان: دوشنبه ۱۳ آبان ماه ۱۳۹۸

مکان: دانشکده ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از مرکز رشد ICT؛ ششمین نشست کافه دیتا روز دوشنبه ۱۳ آبان ماه در محل دانشکده ریاضی دانشگاه فردوسی برگزار شد.

در این نشست که با حضور رئیس پارک علم و فناوری خراسان، معاونت توسعه اشتغال اداره کل کار و رفاه اجتماعی، اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی، اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی، مدیران شرکت های فناور، مدیران پارک علم و فناوری و شهرداری مشهد و علاقمندان به حوزه علم داده همراه بود، مهندس مهران غفاری مدیرعامل شرکت پارس اطلس به عنوان یکی از شرکت های برتر در حوزه فضاپایه به ارائه ای با محوریت داده های مکانی و کاربردهای آن در فضای کسب کار پرداخت.

در ابتدای این نشست  مهندس علی جاهدی به عنوان دبیر برگزاری نشست های کافه دیتا از حاضرین درخواست نمود چنانچه سخنرانی برای ارائه تجربیات و بیان فرصت های کسب و کار در حوزه مشخصی از علم داده می شناسند به دبیرخانه رویداد معرفی نمایند.

در بخش سخنرانی اول، دکتر اکبرزاده مدیر قطب علمی رایانش نرم به معرفی کنفرانس هوش محاسباتی پرداخته و علاقمندان به این حوزه را دعوت به همکاری نمود.

در بخش سخنرانی اصلی، مهندس مهران غفاری مدیرعامل شرکت پارس اطلس به فرصت های کسب و کاری حوزه ی داده های مکانی اشاره نمود و به تجربیات شرکت پارس اطلس به عنوان یکی از دو شرکت برتر فضاپایه پرداخت.

در پنل گفت و گو نیز میلاد عرب دانشمند سابق علم داده شرکت Audi و توسعه دهنده فعلی شرکت sap تجربیات خود در پروژه های داده محور شرکت Audi را بیان کرد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات