از واحدهای فناور و دانش بنیان گناباد و بجستان حمایت می کنیم


حسین تقوی مدیر مرکز رشد فناوری گناباد با دکتر سورنا ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور بررسی توسعه فعالیت واحدهای فناور شهرستان گناباد دیدار نمود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از مرکز رشد فناوری گناباد؛ حسین تقوی مدیر مرکز رشد فناوری گناباد با هماهنگی محمد صفایی نماینده مردم شهرستان های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در دفتر دکتر سورنا ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حضور یافت.
در این جلسه مسائل و مشکلات مراکز علمی و آموزشی گناباد و بجستان توسط دکتر محمد صفایی ارائه شد.
مدیر مرکز رشد فناوری گناباد نیز ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های مرکز رشد و اقدامات انجام شده در خصوص حمایت از واحدهای فناور و دانش بنیان، به مطرح نمودن چالش های واحدهای فناور در خصوص کمبود فضا و کمبود اعتبارات جهت توسعه فعالیت ها پرداخت.
در این جلسه دکتر ستاری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور بعد از بررسی نقطه نظرات و چالش‌های ذکر شده، حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان منطقه را به ویژه از طریق منابع تبصره ۱۸ اعلام نمود.
وی افزود: نگرانی و محدودیتی برای پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ به واحدهای فناور و شرکتهای دانش بنیان وجود ندارد.
سورنا ستاری در ادامه بدلیل کمبود فضا در مرکز رشدفناوری گناباد تاکیداتی در جهت در اختیارگیری فضاهای بلااستفاده ی موجود در دانشگاه آزاد و یا سایر مراکز آموزشی، در شهرستان‌ را برای فعالیت واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان داشت.
دکتر ستاری همچنین قول مساعد در خصوص پرداخت هزینه‌ اجاره بهای فضاهای علمی و آموزشی که در اختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار گیرد، از محل اعتبارات معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری را ارائه داد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات