استفاده از ظرفیت های فناوری نماد جهاد تبیین است

استفاده از ظرفیت های فناوری نماد جهاد تبیین است

استفاده از ظرفیت های فناوری نماد جهاد تبیین است

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان قم، مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم بر آشنایی و همراهی سازمان های دولتی با زیست بوم فناوری استان تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت های فناوری نماد بارز جهاد تبیین است.
مهندس محسن اروجی به همراه نمایندگان مدیریت بحران ادارات استان قم در دیدار با رئیس پارک علم و فناوری استان قم بر استفاده از ظرفیت های فناوری در رفع نیازها و مشکلات مدیریت بحران استان تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه باید با همکاری مداوم ستاد مدیریت بحران و شرکت های فناور استان مشکلات و نیازها احصا شود گفت: در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ فناوری و نوآوری در مدیریت بحران برگزاری رویدادهای مشترک ضروری به نظر می رسد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم با تاکید براینکه ظرفیت های قانونی خوبی برای توسعه فناوری در مدیریت بحران پیش بینی شده است گفت: در بند خ ماده ۹ قانون مدیریت بحران حمایت از توسعه فناوری تصریح شده و تاکید شده است که باید در تامین و تجهیز ملزومات مدیریت بحران به خودکفایی دست پیدا کرده و نیازمندی ها از طریق ظرفیت های بومی رفع شود.
در ادامه، دکتر سید حسین اخوان علوی، رئیس پارک علم و فناوری استان قم به تشریح فعالیت ها و برنامه های پارک و جایگاه و موقعیت زیست بوم فناوری استان قم پرداخت و تاکید کرد که می توان با ظرفیت های فناوری استان نیازهای مختلف سازمان ها و نهادها را برطرف کرد.
در این نشست نمایندگان مدیریت بحران سازمان هایی چون هلال احمر، آب و فاضلاب، محیط زیست، شهرداری قم، هوا شناسی و..حضور داشته و در خصوص فناوری های به کارگرفته شده و مورد نیاز حوزه خود طرح مساله کردند.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری قم

منبع خبر

پارک علم و فناوری قم

پارک علم و فناوری قم

پارک علم و فناوری قم یک پارک علم و فناوری در شهر قم می باشد

    نظرات