آمازون و افتتاح اولین فروشگاه فیزیکی پوشاک

آمازون و افتتاح اولین فروشگاه فیزیکی پوشاک

آمازون و افتتاح اولین فروشگاه فیزیکی پوشاک

رجعت به دنیای آفلاین

آمازون، غول خرده‌فرشی آنلاین دنیا در آخرین ابتکار خود، اولین فروشگاه لباس فیزیکی‌اش را افتتاح کرد.

این فروشگاه که «آمازون استایل» نام دارد، در گلندیل کالیفرنیا، نزدیک لس‌آنجلس واقع شده است. این برند مستقر در سیاتل متعهد شده تنها زمانی فروشگاه‌های خود را باز خواهد کرد که مواردی ضروری و مهم برای ارائه به مشتریان داشته باشد. در مورد «آمازون استایل»، یک اپلیکیشن جدید به خریداران اجازه می‌دهد کدها را روی اقلام نمایش داده شده اسکن کنند؛ محصولاتی که کارمندان آن‌ها را در اندازه یا رنگ‌های مناسب فراهم کرده و سپس به اتاق پرو یا پیشخوان می‌فرستند .

آمازون یک تجارت الکترونیک غول‌پیکر ایجاد کرده که اقلام اولیه پوشاک مانند بسته‌های تی‌شرت را می‌فروشد، اما در رابطه با برندهای مد موفقیت کم‌تری داشته است. طبق اعلام وب‌سایت «این اوتلت»، فروشگاه جدید برندهایی از جمله لاکوست، لیوایز و چند مارک مشهور دیگر را به فروش می‌رسانند.

سبک آمازون

این افتتاح جدید ۲ ماه پس از آن صورت می‌گیرد که آمازون اعلام کرد ده‌ها کتابفروشی فیزیکی، فروشگاه‌های «آمازون چهار ستاره» و کیوسک‌های پاپ‌آپ بازارش را می‌بندد تا بتواند روی سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای «فرش» و طرح‌هایی مانند «آمازون استایل» تمرکز کند. این برند تایید کرد که مشتریانش در اولین فروشگاه لباس فیزیکی خود در گلندیل کالیفرنیا می‌توانند پوشاک، کفش و لوازم جانبی مردانه و زنانه را خریداری کنند . این فروشگاه که برای اولین بار توسط آمازون در ماه ژانویه معرفی شد، از فناوری‌های جدیدی استفاده می‌کند که در بین خرده‌فروشان لباس سنتی چندان رواج ندارد.

«آمازون استایل» در تجربه جدید خود به شدت به فناوری تکیه خواهد کرد. مشتریان می‌توانند از اپلیکیشن خرید آمازون برای دریافت اقلام مورد علاقه خود استفاده کنند . در کیوسک‌ها و اتاقک‌های مخصوص، مشتریان می‌توانند برای جست‌وجو و رتبه‌بندی موارد، روی صفحه لمسی ضربه بزنند. آن‌ها همچنین قادر هستند از صفحه نمایش برای درخواست اندازه‌ها و سبک‌های اضافی استفاده کنند. از این طریق، کارگران آمازون، اقلام را طبق سفارش تحویل می‌دهند . صفحه نمایش‌های لمسی را می‌توان در اتاق‌های ویژه مورد استفاده قرار داد . مردم هنگامی که در سراسر فروشگاه خرید می‌کنند، می‌توانند «کیو آر کد» یک کالا را اسکن کرده تا جزئیات بیش‌تری مانند اندازه‌ها، رنگ‌ها و رتبه‌بندی‌های مشتریان دیگر را ببینند. این اپلیکیشن همچنین به مشتریان امکان می‌دهد اقلامی را به یک پیک سفارش، بفرستند و این‌گونه نیازی به قدم زدن اضافی در فروشگاه برای دریافت محصولات خریداری شده ندارند. مشتریان می‌توانند هنگام خرید از برنامه «خرید شگفت‌انگیز» استفاده کنند .

فروشگاه جدید آمازون انواع محصولات از اقلام مقرون به‌صرفه تا اقلام با قیمت بالاتر دارد. این فروشگاه که در یک مرکز خرید بزرگ لس آنجلس به نام The Americana at Brand واقع شده، آخرین حرکت خرده‌فروش مشهور به سمت فروشگاه‌های فیزیکی است. آمازون همچنین فروشگاه‌های مواد غذایی بدون صندوقدار آمازون‌گو، آمازون فرش و همچنین «هول فودز» را اداره می‌کند .

منبع: BLOOMBERG

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات