تمدید مهلت ثبت‌نام سومین فراخوان گرنت جوانه تا پایان تیرماه ۱۴۰۱

تمدید مهلت ثبت‌نام سومین فراخوان گرنت جوانه تا پایان تیرماه ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، به منظور بسط و توسعه توان ملی در نوآوری و کارآفرینی مبتنی بر دانایی، زمینه‌سازی حرکت دانشگاه‌های کشور به سوی "دانشگاه کارآفرین با مسئولیت اجتماعی"، ارتقاء ظرفیت توسعه فناوری در دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی و حمایت از صاحبان ایده‌های فنّاور در جهت اثبات ایده اولیه ( Proof of Concept ) یا تولید نمونه اولیه ( Prototype )، معاونت فناوری و نوآوری وزارت عتف با پشتیبانی نهادهای ملی از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دارای ایده‌های فنّاورانه و بازارگرا، در قالب گرنت "طرح جوانه" حمایت می‌کند.

اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی که استاد راهنمای پایان‌نامه کارشناسی ارشد یا رساله دکتری هستند،‌ مخاطبین اصلی طرح جوانه خواهند بود.

در این فراخوان پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات، پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز و موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی به عنوان سازمان حامی مشارکت خواهند داشت.

متقاضیان می‌توانند شیوه‌نامه اجرایی و کاربرگ‌های مورد نیاز را که در ذیل همین خبر بارگزاری شده دریافت و تکمیل و سپس جهت ثبت‌نام به آدرس http://b2n.ir/grant.sabtenam مراجعه نمایند.

علاقه‌مندان همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این فراخوان می‌توانند با شماره تلفن ۰۱۷۳۸۵۱۰۲۲۱ و یا شماره همراه ۰۹۱۱۴۱۷۵۷۶۱ تماس حاصل نمایند.

۱
پیش‌نویس شیوه‌نامه اجرایی طرح جوانه
۲
کاربرگ‌های برنامه گرنت فناوری
    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات