معاون عمرانی استاندار فارس: شهرداری‌ها مجازند نیم تا  ۲ درصد بودجه سالانه خود را در حوزه شرکت‌های دانش بنیان هزینه کنند.

معاون عمرانی استاندار فارس: شهرداری‌ها مجازند نیم تا ۲ درصد بودجه سالانه خود را در حوزه شرکت‌های دانش بنیان هزینه کنند.

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت دانش بنیان‌ها در شهرداری های فارس

معاون عمرانی استاندار فارس:شهرداری‌ها مجازند نیم تا ۲درصد بودجه سالانه خود را در حوزه شرکت‌های دانش بنیان هزینه کنند.

به گزارش، خبرگزاری صدا و سیمای فارس: معاون عمرانی استاندار فارس در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان گفت: این تصمیم در زمان تصویب بودجه شهرداری‌ها و برای بهره‌گیری از ظرفیت دانش بنیان‌ها تکلیف شده است.
رضایی گفت: بودجه امسال شهرداری‌های فارس نزدیک به ۲۰ هزار میلیارد تومان است که بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومانِ آن معادل رقمی است که شهرداری‌ها در حوزه شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند استفاده کنند.
امروز پارک علم و فناوری فارس میزبان شهرداران و نمایندگان شورا‌های اسلامی شهر‌های استان بود تا به معرفی بخشی از توانمندی‌های دانش بنیان‌های مستقر در پارک در حوزه‌های شهری بپردازند.
ذوالقدر رئیس پارک علم و فناوری فارس گفت: ۳۵۰ شرکت دانش بنیان و فناور در پارک علم و فناوری فارس مستقر هستند که امروز ۳۰ شرکت محصولات خودکه قابلیت کاربرد در زیرمجموعه‌های شهرداری و مدیریت شهری دارند را معرفی کردند.
وی با بیان اینکه برنامه امروز برای توسعه فرهنگ اقتصاد دانش بنیان تدارک دیده شده است، افزود: بسیاری از شهرداران علاقمند شدند با این شرکت‌ها وارد همکاری شوند و برخی شهرداران برای استفاده از فناوری‌های دانش بنیان این شرکت‌ها در حوزه کشاورزی اعلام آمادگی کردند و قرار است تفاهمنامه‌هایی با آن‌ها به امضا برسد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری فارس

منبع خبر

پارک علم و فناوری فارس

پارک علم و فناوری فارس

پارک علم و فناوری فارس یک پارک علم و فناوری در شهر شیراز می باشد

    نظرات