سونی با تصاحب پلتفرمهای مسابقاتی، سرمایهگذاری در حوزه ورزشهای الکترونیکی را گسترش میدهد
سونی از تصاحب Repeat.gg، یک پلتفرم نامآشنا در حوزهی برگزاری مسابقات ورزشهای الکترونیکی، خبر داده است. این جدیدترین نمونه از سرمایهگذاری شرکت تولیدکنندهی کنسولهای سری پلی استیشن در صنعت ورزشهای الکترونیکی محسوب میشود. Repeat.gg تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار مسابقه با محوریت بازیهای محبوبی مثل Fortnite و League of Legends و Call of Duty: Warzone برگزار کرده و بیش از ۲٫۳ میلیون نفر در این مسابقات شرکت کردهاند. استیون رابرتس ، از اعضای سونی اینتراکتیو انترتینمنت، میگوید: «همراه با تیم بااستعداد Repeat.gg هیجانزدهایم که راههای بیشتری دردسترس گیمرها قرار دهیم تا درگیر بازیهای رقابتی شوند و در همین حین دامنهی فعالیت خود در حوزهی ورزشهای الکترونیکی را گسترش دهیم. این تازه آغاز سفر ما است و بیصبرانه منتظریم تا در آینده جزئیات بیشتری را با شما در میان بگذاریم.» آنطور که زومجی مینویسد Repeat.gg به دلیل تصاحب شدن توسط سونی میتواند به منابع و فناوریهای بیشتری دسترسی داشته باشد و ...
متن کامل خبر در سایت زومیت
نظرات