گزارش سومین جلسه هیئت مدیره انجمن در دور سوم و مصوبات

گزارش سومین جلسه هیئت مدیره انجمن در دور سوم و مصوبات

سومین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی در تاریخ ۲۱ تیرماه ۱۴۰۱ به صورت آنلاین برگزار شد.

طبق مصوبه جلسه اول، صورت جلسات هیئت مدیره در وب‌سایت و رسانه‌های در دسترس انجمن منتشر می‌شود.

  • مصوب شد رییس هیئت مدیره، مسئولیت پیگیری امور سایت جدید را به عهده گرفته، با هماهنگی اعضای هیئت مدیره، در راه‌اندازی سایت جدید تسریع شود.
  • مصوب شد برای شکل‌گیری ارتباط با اعضا، گروه تلگرامی با شرایط و ضوابط خاص ایجاد شود. عضو هیئت‌مدیره، آقای خاکپور قوانین و شرایط حضور در این گروه تعاملی را آماده می‌کنند.
  • مصوب شد برای شکل‌گیری ارتباط با اعضاء، عضو هیئت مدیره، آقای محمدرضا رحمانی پیگیری سیم کارت به نام انجمن را انجام دهند.
  • مصوب شد جلسات ماهیانه ارتباط با اعضا به صورت ماهیانه با تعداد محدود و حضور مسئولین مربوطه برگزار شود که ا عضا مستقیماً مشکلات را مطرح کنند . یک اطلاعیه برای اعلام آمادگی منتشر شود. آقایان خسروی و فرید (اعضای علی‌البدل هیئت‌مدیره) هم برای اجرا و میزبانی جلسات اول اعلام آمادگی کردند. عضو هیئت مدیره، آقای معافیان مسئول برگزاری و هماهنگی‌ها خواهند بود.
  • مصوب شد جلسات ماهیانه آنلاین با اعضا برای گزارش فعالیت ماهیانه هیئت مدیره و شنیدن مشکلات و دریافت پیشنهادات اعضا با حضور هیئت مدیره برگزار شود. مسئولیت جلسات آنلاین با عضو هیئت مدیره، خانم شریفی است.
  • مصوب شد پس از صدور اطلاعیه‌ها و اخبار توسط دبیر و انتشار آنها روی وب‌سایت، به رسانه‌ها هم ارسال شود. مسئولیت هماهنگی با رسانه‌ها و ارسال اخبار انجمن را آقای خاکپور به عهده گرفتند.
  • مقرر شد گروهی با حضور دبیر انجمن و آقای خاکپور برای انتشار اخبار ایجاد شود.
  • مصوب شد برنامه فعالیت اینستاگرام توسط آقای معافیان آماده شود و پس از تایید هیئت مدیره اجرای آن آغاز شود.
  • مصوب شد اعضای هیئت مدیره و اعضای انجمن پس از انجام برخی اقدامات و تشکیل کارگروه‌های تخصصی در انجمن، مقدمات ارتباط با انجمن‌های مختلف و مرتبط را پیگیری و جلسات هم‌اندیشی و ارتباط با انجمن‌های دیگر را در دستور کار قرار دهند. هدف از ارتباط با انجمن‌های دیگر، برگزاری رویدادهای مشترک و همچنین تسهیل حضور اعضای انجمن در انجمن‌های دیگر و رویدادهای برگزار شده و ایجاد ارتباطات است.
لینک اصل خبر در سایت انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران (کسب کارهای اینترنتی)

    منبع خبر

    انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران (کسب  کارهای اینترنتی)

    انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران (کسب کارهای اینترنتی)

    انجمن کسب و کارهای اینترنتی می کوشد تا با ایجاد بستری مناسب برای تمامی نقش آفرینان فعال در زیست بوم (اکوسیستم) فناوری اطلاعات علاوه بر اینکه به حمایت

      نظرات