برگزاری اولین دورهمی سال ۱۴۰۱ شرکتهای فناور و دانش بنیان مرکز رشد فناوری نیشابور

برگزاری اولین دورهمی سال ۱۴۰۱ شرکتهای فناور و دانش بنیان مرکز رشد فناوری نیشابور


مدیران محترم شرکتهای جاری مرکز رشد فناوری نیشابور در نشستی مشترک تحت عنوان دورهمی مدیران شرکتهای فناور و دانش بنیان مرکز رشد فناوی نیشابور به میزبانی شرکت دانش بنیان سایناپردازش گسترش شرق - همیاب ۲۴ پیرامون مسایل مشترک ، شبکه سازی و افزایش تعامل اثربخش با یکدیگر به گفتگو نشستند.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان رضوی، اولین دورهمی شرکتهای دانش بنیان و فناور مرکز رشد فناوری نیشابور در سال ۱۴۰۱ به میزبانی شرکت دانش بنیان ساینا پردازش گسترش شرق - همیاب۲۴ برگزار گردید.

در این جلسه دورهمی که به منظور آشنایی بیشتر شرکتهای فناور و دانش بنیان با یکدیگر و اعضای جدید مرکز رشد نیشابور و با رویکرد شبکه سازی و افزایش همکاری و تعاملات بیشتر بین این شرکتهای فناور برگزار گردید.
مهندس مازیار ناظران ،سرپرست مرکز رشد فناوری نیشابور، در ابتدای این دیدار با تبریک سالروز ولادت امام موسی کاظم (ع) و تقارن خجسته این روز با برگزاری دورهمی، ضمن تشکر از حضور و مشارکت شرکتهای جاری، با اشاره به اهمیت برگزاری مدون این گونه نشستها و دورهمی ها، بیان پیشنهادات، نظرات و انتقادات به منظور بهره مندی از خرد جمعی و هم افزایی در پیش برد اهداف مرکز رشد فناوری نیشابور و شرکتهای فناور، به بیان ماموریتهای پارک علم و فناوری خراسان در سال جاری پرداخت و همسویی با این ماموریتها در تحقق شعار سال "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" را خواستار شد .
سرپرست مرکز رشد فناوری نیشابور، در ادامه این دورهمی، بر استفاده از ظرفیت بالای همکاران، مشاورین، شرکتهای فناور عضو پارک و نیز توجه ویژه به فرآیندهای نظارتی و نیز ارزیابی های پیش رو تاکید و تلاش مضاعف در بهره مندی از این حوزه ها را مثبت و با اهمیت برشمرد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات