تبدیل ویدئوهای کمتر از ۱۵ دقیقه اینستاگرام به ریلز
اینستاگرام اعلام کرد که از این پس، تمامی ویدئوهای کمتر از ۱۵ دقیقه این شبکه اجتماعی در قالب ریلز (Reels) منتشر خواهند شد. به گفته اینستاگرام، چند هفته پیش مهندسان این شرکت، تست این قابلیت را آغاز کردند و قرار است طی روزهای آتی، آن را به صورت دائمی به این پلتفرم اضافه کنند. اینستاگرام اعلام کرد ویدئوهایی که تا پیش از این، در این پلتفرم ارسال شدهاند شامل این تغییر نخواهند شد، اما ویدئوهای جدید به ریلز تبدیل میشوند. این تغییر، بخشی از تلاشهای اینستاگرام برای ارائه تجربهای فراگیرتر و مشاهده ویدئوها به صورت تمامصفحه محسوب میشود و قرار است به زودی، تبهای ویدئو و ریلز در بخش پروفایل کاربران با یکدیگر ادغام شوند تا تمامی ویدئوها در یک بخش به نمایش درآیند. با این تغییر، اگر ویدئویی را پست کنید و حساب کاربریتان نیز عمومی باشد، این ویدئو به ریلز تبدیل میشود و دیگر کاربران میتوانند ریلز شما ...
متن کامل خبر در سایت مدیر اینفو
نظرات