برگزاری جلسه مشترک پارک علم و فناوری لرستان و دانشگاه پیام نور استان

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری لرستان؛ به منظور بررسی راهکارهای همکاری مشترک در راستای تحقق شعار سال با موضوع "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین"، جلسه مشترکی فی مابین پارک علم و فناوری لرستان و دانشگاه پیام نور استان در روز شنبه مورخ ۰۸/۰۵/۱۴۰۱ در محل این پارک برگزار شد.

سرپرست پارک علم و فناوری لرستان گفت: رویکرد این پارک استفاده از بستر دانشگاه ها به منظور بهبود اکوسیستم فناوری در استان است.

فرهاد نامداری اظهار داشت: اگر دانشگاه ها و اعضای هیئت علمی به سمت تاسیس شرکت‌های فناور سوق یابند، ارزش افزوده ای که در حوزه فناوری و دانش‌بنیان وجود دارد آنها را از بسیاری از فعالیت‌های جانبی بی‌نیاز خواهد کرد.

وی برخورداری از قوانین مناطق آزاد تجاری، معافیت های ۱۵ ساله ی مالیاتی و گمرکی، حمایت از ثبت اختراعات، بازاریابی، تبلیغات و تجاری سازی محصولات فناورانه را از مزایای استقرار واحدهای فناور در پارک فناوری و مراکز رشد وابسته برشمرد.

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: در سال ۱۳۹۲ پارک علم و فناوری لرستان و دانشگاه پیام نور استان اولین مرکز رشد مشترک را در کشور راه اندازی نمودند که به صورت یک الگو در کشور تبدیل شد.

عزت اله سپهوند افزود: این دانشگاه در نظر دارد جهت افزایش حضور دانشجویان در مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان دلفان، در مجاورت این مرکز خانه خلاق دانشجویی و مرکز آموزش های آزاد فناوررانه مهارت محور را مستقر کند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری استان لرستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری استان لرستان

پارک علم و فناوری استان لرستان

پارک علم و فناوری استان لرستان یک پارک علم و فناوری در شهر خرم آباد می باشد

    نظرات