مدیران هنرستان‌های فنی‌و‌حرفه‌ای و کارودانش مشهد از پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند

مدیران هنرستان‌های فنی‌و‌حرفه‌ای و کارودانش مشهد از پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند


مدیران هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش مشهد ضمن بازدید از پارک علم و فناوری خراسان رضوی و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان آن، درخصوص حمایت‌ از ایده‌های فناورانه دانش‌آموزان به گفت‌وگو نشستند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان رضوی، مدیران هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش مشهد صبح سه‌شنبه ۱۱ مرداد ماه سال جاری با حضور در مراسم قرائت زیارت عاشورا در مسجد صاحب‌الزمان (عج) پارک خراسان، بازدید خود را آغاز و سپس در جلسه‌ای با مدیران پارک، به بررسی شیوه‌های حمایت از دانش‌آموزان پرداختند.

در ابتدا دکتر سیدایمان شریعتی، مدیر توسعه کسب‌وکار پارک علم و فناوری خراسان با اشاره به ارتباط دیرینه پارک با آموزش و پرورش استان، به شرح ظرفیت‌های ارتباطی در این خصوص پرداخت.

وی اشتغال حدود ۶۰۰۰ نفر در شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان پارک را مدنظر قرار داد و کانون شکوفایی خلاقیت را مرکزی برای حمایت از ایده‌های دانش‌آموزان عنوان کرد.

شریعتی در ادامه گوشه‌ای از دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان عضو پارک خراسان را بیان کرد و مراحل فعالیت فناوران در پارک را به تفصیل شرح داد.

مهندس داود تفضلی، معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان نیز هدف از ارتباط با آموزش و پرورش را ترویج و تبیین فضای کسب‌وکار و آشنایی دانش‌آموزان با مفاهیم دانش‌بنیانی دانست تا ایشان پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی بتوانند با موفقیت به کارآفرینی و فضای کسب‌وکار روی آورند.

شایان ذکر است مدیران هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش مشهد از شرکت‌های ردیاب سایه و احیا درمان پیشرفته مستقر در پارک خراسان نیز بازدید کردند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات