حمایت حداکثری صندوق نوآوری و شکوفایی کشور از شرکت های دانش بنیان استان لرستان

در ابتدای جلسه سرپرست پارک علم و فناوری لرستان با تشریح با اشاره به وضعیت کلی استان در حوزه‌های مختلف اظهار داشت، تعداد شرکت های دانش بنیان و فناور موجود در استان جوابگوی ظرفیت و توان علمی و فنی لرستان نیست و نیازمند یک جهش در این حوزه هستیم.

فرهاد نامداری تشریح کرد: لازمه ی این جهش، سرمایه انسانی، فرهنگ‌سازی، همیاری مدیران دستگاه های اجرایی و اعتبارات مالی مناسب است.

وی افزود: انتظار می‌رود صندوق نوآوری و شکوفایی در زمینه تخصیص اعتبارات از محل تبصره ۱۶ میزان قابل توجهی را به استان لرستان اختصاص دهد تا در سال جاری بتوانیم یک جهش در تعداد شرکت های دانش بنیان استان داشته باشیم.

معاون تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و شکوفایی کشور گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی در سه سال اخیر بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان انواع خدمات را به شرکت‌های دانش بنیان کشور ارائه داده که با توجه به تعداد پایین شرکت‌ های دانش بنیان، سهم لرستان از این حمایت ها کمتر از ۲۰ میلیارد تومان بوده است.

روح الله ذوالفقاری افزود: صندوق نوآوری و شکوفایی کشور حداکثر حمایت های لازم از شرکتهای دانش بنیان استان لرستان را بدون محدودیت خواهد کرد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری استان لرستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری استان لرستان

پارک علم و فناوری استان لرستان

پارک علم و فناوری استان لرستان یک پارک علم و فناوری در شهر خرم آباد می باشد

    نظرات