پیام سرپرست پارک علم و فناوری لرستان به مناسبت روز خبرنگار

پیام سرپرست پارک علم و فناوری لرستان به مناسبت روز خبرنگار

امسال روز عاشورا با ۱۷ مرداد ماه «روز خبرنگار» متقارن شده است. واقعه عاشورا، نمایش کامل شجاعت و ظلم ستیزی اسلامی است. در جریان واقعه کربلا، حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) به بیان این واقعه پرداختند و این رسالت خبرنگاری باعث شد حرکت امام حسین (ع) جهانی‌ شود.

بی‌شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت،سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی نیز جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.

امروزه با توجه به شرایط سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و جامعه و همچنین جنگ اقتصادی استکبار علیه کلیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه جنگ رسانه‌ای همه جانبه، نقش رسانه ها در امیدوار نگه داشتن افکار عمومی جامعه، از سایر عوامل ملموس‌تر و مهمتر به‌نظر می‌آید و می‌طلبد رسانه‌ها در این زمان حساس کشور و جامعه در راستای پروژه امید‌بخشی به جامعه با آگاهی و بصیرت بیشتری از گذشته کار رسانه‌ای خود را انجام دهند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام حسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان، بدینوسیله یاد روز تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را گرامی می‌دارم وضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، جد و جهد خبرنگاران عزیز استان و کشور را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم. از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما عزیزان را در امیدبخشی و حق گویی در عرصه آگاهی آرزومندم.

فرهاد نامداری

سرپرست پارک علم و فناوری لرستان

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری استان لرستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری استان لرستان

پارک علم و فناوری استان لرستان

پارک علم و فناوری استان لرستان یک پارک علم و فناوری در شهر خرم آباد می باشد

    نظرات