رویداد ملی تانا هفته جاری در گلستان برگزار خواهد شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، دکتر مهدی غفاری با بیان اینکه قرار دادن دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در کنار هم برای احصاء نیازها و ارائه راهکارهای مناسب هدف اصلی از برگزاری رویداد تانا است، گفت: این رویداد برای سومین بار در کشور به میزبانی استان گلستان و با همکاری این پارک، شرکت‌ شهرک‌های صنعتی و شتابدهنده اینومکث برگزار خواهد شد.

دکتر غفاری تصریح کرد: کلیه واحدهای فناور و صاحبان ایده از جمله دانشجویان، اساتید، نخبگان و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان می‌توانند برای ارائه راه‌حل جهت رفع نیازهای فناورانه در حوزه‌هایی از قبیل انرژی، صنعت، کشاورزی، آی‌تی و الکترونیک و ... در این رویداد شرکت کنند.

دکتر غفاری خاطرنشان ساخت: روز چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ رویداد مذکور برگزار خواهد شد و صاحبان ایده در حضور داوران، روسای پارک‌های علم و فناوری کشور و نمایندگان وزارت علوم به ارائه راه‌حل‌های مورد نظر برای حل مشکلات خواهند پرداخت.

دکتر غفاری در ادامه با اشاره به تسهیلات مالی که به صاحبان ایده‌های برگزیده ارائه خواهد شد، اظهار کرد: به برگزیدگان این رویداد مبلغ ۳۰ میلیون تومان حمایت‌های بلاعوض پارک علم و فناوری گلستان، ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات در گردش(درصورت عقد قرارداد نهایی) و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات در قالب تسهیلات طرح شهید احمدی روشن پرداخت خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان در پایان ابراز داشت: متقاضیان شرکت در این رویداد می‌توانند جهت مشاهده کامل نیازهای فناورانه، شرکت در رویداد و یا ثبت نیاز فناورانه با مراجعه به وبسایت www.tanagolestan.ir اقدام نمایند.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات