پذیرش ۴ ایده فناورانه در مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان خرم آباد

پذیرش ۴ ایده فناورانه در مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان خرم آباد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری لرستان، شصتمین جلسه شورای فناوری مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان خرم آباد با حضور اعضای شورای فناوری این مرکز برگزار شد. در مجموع درخواست های جذب و پذیرش تعداد ۴ ایده فناوری با حضور مدیران این واحدها طرح و مورد بررسی قرار گرفت و با استقرار آن ها در مرکز رشد موافقت شد.

ایده های پذیرش شده در این مرکز در در حوزه های « اسیدآمینه های ضروری لیزین و متیونین مورد نیاز خوراک دام، طیور و آبزیان به روش زیست فناوری میکروبی »، « شامپو گیاهی »، « سیستم مانیتورینگ باتری سلول های خورشیدی »، « ساخت تجهیزات ماشین آلات مورد نیاز صنعتی و شیلات » هستند که به‌صورت رسمی فعالیت خود را در این مرکز آغاز می نمایند.

همچنین طرح های « ساخت تولید تجاری دهانشویه » و « سامانه هوشمند و هدفمند تبلیغات و بازاریابی در فضای مجازی (شبکه های اجتماعی) »، با توجه به کسب امتیازات لازم، از مرحله رشد مقدماتی به مرحله رشد ارتقاء یافتند.

با توجه به نتایج ارزیابی عملکرد سالیانه، تعداد ۱ واحد فناور به دلیل عملکرد غیرقابل قبول و عدم کسب امتیازات لازم از مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان خرم آباد خروج ناموفق یافت. همچنین استقرار یک واحد فناور که در حال طی مراحل رشد خود بود و در این مرحله پیشرفت قابل قبولی داشت به مدت یکسال تمدید شد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری استان لرستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری استان لرستان

پارک علم و فناوری استان لرستان

پارک علم و فناوری استان لرستان یک پارک علم و فناوری در شهر خرم آباد می باشد

    نظرات