همکاری پارک علم و فناوری فارس با جهاد کشاوری شیراز

همکاری پارک علم و فناوری فارس با جهاد کشاوری شیراز

آغاز همکاری شرکت های دانش بنیان با جهاد کشاورزی شیراز
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز از همکاری این مدیریت با پارک علم و فن آوری استان فارس خبر داد.

به گزارش بازار کار فارس  به نقل از خبرگزاری ایلنا، ذبیح اله سیروسی گفت: با هدف تحقق شعار سال با جلب همکاری شرکت‌های دانش بنیان در بخش کشاورزی، تزریق دانش در این بخش خواهیم داشت.

به گفته وی بازدید کارشناسان مسول جهاد کشاورزی شیراز از شرکت‌های دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان فارس و نشست تخصصی با مسئولان و کارشناسان پارک علم و فن آوری نیازهای بخش کشاورزی شهرستان بیان شد.

سیروسی ضمن بیان اینکه کمترین شرکت‌های دانش بنیان در بخش کشاورزی است، افزود: با توجه به توضیحات مسئولان پیرامون توانمندی‌های شرکت‌های پارک علم و فناوری و بازدیدی که با هدف آشنایی با دانش‌های نوین و بنیانی از چند شرکت دانش بنیان در مرکز رشد کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع تبدیلی از جمله شرکت دانش بنیان کشت بافت، هوشمندسازی گلخانه‌ها، تهیه و تولید خوراک دام و… که در آن مرکز مستقر بودند، فعالیت‌های بسیار خوبی داشتند که قطعا خواهند توانست نیازهای بخش کشاورزی شهرستان را پاسخگو باشند و در بالابردن دانش کشاورزی کمک شایانی داشته باشند.

این مقام مسئول اظهار کرد: در نشست تخصصی مقرر شد که ما نیازهای فناورانه را مکتوب به مرکز علم و فناوری استان فارس ارائه دهیم و با معرفی یک کارشناس رابط یافته‌های علمی و تحقیقاتی این شرکت‌ها را احصا و به کشاورزان عزیز ارائه دهیم.

سیروسی همچنین گفت: در راستای این همکاری دو طرفه ما نیز با معرفی کشاورزان پیشرو به شرکت‌های فناوری، رشدیافته و دانش بنیان امکان استفاده از دستاوردهای شرکت های مذکور را مهیا می کنیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز تصریح کرد: امید است بتوانیم با این همکاری دوطرفه‌ نفوذ دانش روز و فناوری‌های جدید را در بخش کشاورزی تسریع کنیم و با کاهش هزینه های تولید و ارتقای سطح کیفیت محصولات هم به بهبود معیشت کشاورز کمکی کرده باشیم و هم به سلامت و امنیت غذایی مردم.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری فارس

منبع خبر

پارک علم و فناوری فارس

پارک علم و فناوری فارس

پارک علم و فناوری فارس یک پارک علم و فناوری در شهر شیراز می باشد

    نظرات