استاندار کرمانشاه: پیگیر وعده ۱۰۰ میلیارد تومانی "رییس جمهور" برای "پارک علم و فناوری استان کرمانشاه" هستیم

استاندار کرمانشاه: پیگیر وعده ۱۰۰ میلیارد تومانی "رییس جمهور" برای "پارک علم و فناوری استان کرمانشاه" هستیم

استاندار کرمانشاه از پیگیری برای تحقق وعده ۱۰۰ میلیارد تومانی رییس جمهور جهت تامین زیرساخت‌ها دراراضی ۵۰ هکتاری پارک علم و فناوری استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه، بهمن امیری مقدم با اشاره به وعده ۱۰۰ میلیارد تومانی رییس جمهور جهت کمک به شرکت های دانش بنیان استان، گفت: پارک علم و فناوری  استان کرمانشاه ۵۰ هکتار اراضی برای استقرار این شرکت ها در اختیار دارد که ایجاد زیرساخت های آن مستلزم  تامین اعتبار می باشد.

وی افزود: در همین راستا در سفر اخیر هیات دولت، رییس جمهور قول دادند که ۱۰۰ میلیارد تومان جهت تامین این زیرساخت ها به پارک علم و فناوری استان کمک کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: بلافاصله پس از سفر به رییس جمهور نامه زده و پیگیر تحقق این وعده هستیم.

امیری مقدم گفت: به محض حصول جواب و دریافت این میزان اعتبار، آن را در اختیار پارک علم و فناوری  استان کرمانشاه قرار داده تا هرچه سریعتر زیرساخت های لازم جهت استقرار شرکت های دانش بنیان در این اراضی ۵۰ هکتاری را فراهم کند.

امیری مقدم در ادامه با تاکید بر لزوم همکاری و حمایت همه دستگاه‌های استان از شرکت های دانش بنیان، گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در این زمینه و نامگذاری امسال  به نام سال "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" امسال باید بحث حمایت از دانش‌بنیان‌ها با جدیت بیشتری پیگیری شود.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان، هدفگذاری افزایش دو برابری این شرکت‌ها را در دستور کار داریم و همه باید برای تحقق این هدف پای کار باشند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

منبع خبر

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

    نظرات