امضاء تفاهم نامه ایجاد مرکز نوآوری و فناوری علوم ورزشی در هفته دولت


تفاهم‌نامه سه جانبه ایجاد مرکز نوآوری و فناوری علوم ورزشی در حوزه جوانان فی مابین پارک علم و فناوری خراسان رضوی، دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی و اداره کل ورزش و جوانان استان به امضاء رسید.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان رضوی،پس از جلسات مکرر و بررسی های لازم در جهت همکاریپارک علم و فناوری خراسان و اداره کل ورزش و جوانان، تفاهم نامه همکاری در جهت پیشبرد اهداف دانش بنیان و جوانان منعقد گردید.

در ادامه این جلسه که با حضور معاونین دو سازمان انجام پذیرفت دکتر مسعود میرزائی شهرابی عنوان کرد: می بایست بحث جوانان در حوزه ورزش و جوانا به گونه ای باشد که مغفول نماند و تحت شعار ورزش قرار نگیرد به جهت ساختار نیز جوانان را به شکلی خاص به سمت ارزشها گرایش داد.
دکتر میرزائی همچنین در این جلسه اعلام کرد : ما بدنبال جوانان نخبه برای ظرفیت سازی و بهینه سازی جامعه اسلامی هستیم تا با قدرت جوانگرایی بتوانیم در شکوفایی اهداف بزرگ نقشی به مراتب متفاوت از قبل را در توسعه و پایداری ایفا کنیم.
دکتر علی اکبر هاشمی جواهری، مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز ضمن خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه متذکر شد: بسیار خوشحال هستیم که یکی از نخبگان علم در کسوت، رییس پارک علم و فناوری استان با درایت و اشراف به مسائل جامعه حضور دارد و این را به فال نیک می گیریم و امیدوار پیشرفت در امور علمی و دانش های روز هستیم.
دکتر هاشمی جواهری همچنین ادامه داد: این تفاهم نامه می تواند به عنوان پل ارتباطی بین دو دستگاه استان در توسعه راهکارهای ارزشمندی باشد چرا که جوانان سکان داران آینده این کشور هستند.
مدیر کل ورزش و جوانان اظهار کرد: با همکاری های فی مابین می توانیم نه تنها در بروز شدن علوم ورزشی گام برداریم بلکه از ایده های نو و جدید در این راستا استفاده کاربردی و بهینه ای را ببریم.
در خاتمه این تفاهم نامه بین مدیران دو دستگاه استان خراسان رضوی امضاء و تبادل شد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات