از محصول سیستم اتوماسیون یکپارچه خط احیا مستقیم فولاد شرکت پناپ رونمایی شد


شرکت توسعه پروژه­های نیرو و اتوماسیون پاژ (پناپ) در سال ۱۳۹۵ با تفکری نوین و تجربیاتی فراوان در حوزه برق و اتوماسیون صنعتی پا به عرصه صنعت کشور نهاد. شرکت پناپ متشکل از مهندسین جوان و در عین حال باتجربه می­باشد که در حوزه­ ی تخصصی خود جزو بهترین­ ها می­‌باشند.

مدیر تغییر و توسعه این شرکت در گفتگو با کارشناس روابط عمومی پارک علم و فناوری اظهار کرد: شرکت ما توانایی این را دارد تا صفر تا صد طراحی ، به روز رسانی تجهیزات و کنترل خط تولید یک مجموعه در حوزه صنایع معدنی  را به عهده بگیرد.

وی افزود: همیشه دو اصل ارتقا کیفیت محصول و رضایت مشتریان سرلوحه فعالیت ما بوده است. از اهداف شرکت پناپ رسیدن به جایگاهی است که در منطقه غرب آسیا به عنوان یک کمپانی قدرتمند و نیز دانش و مهارت محور در زمینه طراحی و اجرای پروژه­های برق و اتوماسیون صنعتی فعالیت نموده و در این منطقه جزو بهترین ­ها محسوب گردد. انشالله به لطف الهی و بر اساس شتاب رشد پیش­ بینی شده، رسیدن به این جایگاه در آینده ­ای نزدیک رقم خواهد خورد.

وی در رابطه با تاثیرحضور در این نمایشگاه گفت: در مجموع نمایشگاه امسال نمایشگاه خوبی بود و ما توانستیم با یبسیاری از واحد هایی که در ضمینه صنایع معدنی فعالیت دارند و نقش مسمر ثمری رو دارن ارتباط برقرار کنیم

این مجموعه با نزدیک به یک دهه سابقه فعالیت مستمر و مفید در زمینه برق و کنترل و کسب سال ها تجربه موفق با بهره مندی از نیروهای متخصص، حوزه فعالیت خود را گسترش داده و اکنون یکی از مجموعه های پیشرو در صنعت اتوماسیون بشمار می رود.

شایان ذکر است در این نمایشگاه از محصول سیستم اتوماسیون یکپارچه خط احیا مستقیم فولاد این شرکت رونمایی شد.

ویژگی‌های این محصول:
- محصول بومی
- مهندسی معکوس نمونه اروپائی با اعمال پارامترهای صنایع داخل
- قیمت یک سوم نمونه اروپائی
- در دسترس بودن مهندسین بومی برای پیاده سازی در خطوط فولاد استان
- بالا بودن درجه امنیت سایبری با توجه به مدیریت داخلی پروژه
- پایش و مدیریت یکپارچه انرژی خط تولید
- امکان‌توسعه و خدمات پس از فروش در دسترس بوسیله مهندسین ایرانی



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات