برگزاری جلسه مصاحبه تکمیل ظرفیت دانشجویان متقاضی طرح دستیار فناوری

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری لرستان، جلسه مصاحبه تکمیل ظرفیت دانشجویان متقاضی طرح دستیار فناوری در شرکتهای عضو پارک علم و فناوری لرستان در روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ برگزار شد .

معاون پارک علم و فناوری لرستان بیان کرد : طرح دستیار فناوری با راهبری و هدایت دو نهاد دانشگاه و پارک علم و فناوری در هر استان برنامه ریزی شده است. این طرح بر اساس هدایت هدفمند آموزه های دانشجویان در راستای استفاده کاربردی و کسب تجربه عملی جهت شکل گیری دانشگاه های جامعه محور و کارآفرین و ایجاد انگیزه و حس امید در دانشجویان و با هدف تربیت نیروی متخصص، تنظیم و برنامه ریزی شده است.

امین حسنوند تشریح کرد : در طرح دستیار فناوری، دانشجویان یک دوره زمانی شش ماهه کار دانشجویی در شرکت‌های فناور و دانش بنیان می‌گذرانند و در واقع مهمترین هدف طرح دستیار فناور، آشنا کردن دانشجویان با فضای واقعی کار در حین تحصیل است.

وی افزود: تاکنون تعداد ۱۸۰ دانشجو و ۴۳ شرکت فناور برای مشارکت در طرح دستیار فناوری اعلام آمادگی کرده‌اند که با توجه به افزایش اعتبار طرح، جلسه مصاحبه تکمیل ظرفیت برگزار شد. دانشجویان پذیرفته شده در بازه زمانی شش ماهه و ۳۰۰ ساعته و با پرداخت مبلغی در شرکت های فناور دوره کارورزی خود را سپری خواهند کرد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری استان لرستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری استان لرستان

پارک علم و فناوری استان لرستان

پارک علم و فناوری استان لرستان یک پارک علم و فناوری در شهر خرم آباد می باشد

    نظرات