ایده محوری «باغ گردشگری حوزه کشاورزی» در شورای جذب و پذیرش مرکز رشد تصویب شد

صد و هفتاد و سومین جلسه شورای جذب و پذیرش مرکز رشد در روز دوشنبه ۷ شهریورماه سال جاری در سالن جلسات مرکز رشد برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی مرکز رشد، در این جلسه، ایده محوری «باغ گردشگری حوزه کشاورزی» در شورای جذب و پذیرش مرکز رشد دانشگاه مورد تصویب قرار گرفت.

در این جلسه مهدی آهنگر دارابی مجری طرح به تشریح ایده محوری خود که با هدف توسعه گردشگری حوزه کشاورزی بود پرداخت.

آهنگر اظهار داشت: ایجاد بستر «گردشگری تجربه» بر مبنای فعالیت‌های کشاورزی و باغداری، ایجاد فضای تفریح و فراغت، مشارکت گردشگران در فرایندهای کاشت، داشت و برداشت محصولات، ایجاد بستر آموزش کشاورزی، باغداری و مهارت‌های مرتبط، ایجاد بستر مشارکت جامعه محلی در تولید و عرضه محصولات بومی (جامعه‌محور) و ایجاد بستر حفظ فرهنگ بومی روستایی از فعالیت‌های محوری این طرح خواهد بود.

وی در ادامه افزود: برگزاری رویدادهای فرهنگی مرتبط با آداب‌ورسوم بومی محلی در زمان‌های کاشت، داشت و برداشت، برگزاری تورهای گردشگری و آموزشی مرتبط با موضوع و برگزاری نمایشگاه‌های فصلی عرضه محصولات کشاورزی و باغی جامعه محلی از مهم‌ترین فرصت‌های کاری حول ایده محوری طرح می‌باشند.

گفتنی است، این ایده محوری توسط خانم دکتر شفیعی، آقایان دکتر اصغری، متولی و جمشیدی مورد بررسی و داوری قرار گرفت و درنهایت موفق به کسب آرای موافق داوران برای جذب و استقرار در مرکز رشد دانشگاه شده و برای تصویب نهایی به شورای مرکز رشد ارجاع داده شد.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

منبع خبر

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان یک مرکز رشد در شهر ساری می باشد

    نظرات