ایده محوری «دستگاه سورتینگ الکترونیکی وزنی» در شورای جذب و پذیرش مرکز رشد تصویب شد

صد و هفتاد و چهارمین جلسه شورای جذب و پذیرش مرکز رشد در روز سه‌شنبه ۸ شهریورماه سال جاری در سالن جلسات مرکز رشد برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی مرکز رشد، در این جلسه، ایده محوری «دستگاه سورتینگ الکترونیکی وزنی» در شورای جذب و پذیرش مرکز رشد دانشگاه مورد تصویب قرار گرفت.

در این جلسه عفت گران ملک خیلی مجری طرح به تشریح ایده محوری خود که با هدف درجه‌بندی الکترونیکی وزنی میوه‌ها بود پرداخت.

کاظمی از همکاران این طرح اظهار داشت: دستگاه درجه‌بندی الکترونیکی وزنی قابلیت جداسازی از لحاظ وزن، رنگ و حجم برای انواع میوه مخصوصاً میوه‌های بسیار حساس به ضربه مانند: کیوی، سیب درختی، هلو، شلیل، گوجه‌فرنگی و همچنین قابلیت جداسازی ضایعات میوه را دارد.

وی در ادامه افزود: امکان درجه‌بندی محصولات و انواع میوه بر اساس وزن دلخواه، قابلیت پردازش ۱۱ کاپ در هر ثانیه، امکان اتصال به اینترنت برای برنامه‌ریزی در صورت نیاز به تیم فنی شرکت و امکان نصب پکیج دوربین جهت تشخیص رنگ، حجم، فساد داخلی میوه  از مشخصات دستگاه درجه‌بندی الکترونیکی وزنی می‌باشد.

گفتنی است، این ایده محوری توسط آقایان طباطبایی، عاطفی، انتظاری و متولی مورد بررسی و داوری قرار گرفت و درنهایت موفق به کسب آرای موافق داوران برای جذب و استقرار در مرکز رشد دانشگاه شده و برای تصویب نهایی به شورای مرکز رشد ارجاع داده شد.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

منبع خبر

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان یک مرکز رشد در شهر ساری می باشد

    نظرات