عملکرد دولت در حوزه فضای مجازی / وعدهها چه بود؟
به گزارش تجارتنیوز ، زمان رقابتهای انتخاباتی همه رقبا سعی دارند بهترین وجههای که میتوانند را از خود به نمایش بگذارند. وعده دادنها، ملاقاتهای گسترده مردمی، سفر و قول دادنها مکرر و … برای جلب رضایت و توجه رایدهندگان است. اما در عصر تکنولوژی همه وعدهها ثبت و ضبط میشود و به راحتی بعد از انتخاب نامزد مورد نظر، قابل بررسی مجدد، به ویژه در فضای مجازی است. حافظه جمعی دنبال پاسخگویی مسئولان است تا مطالبات خود را پیگیری کند. این موضوع زمانی پررنگ میشود که نه تنها وعدهها محقق نشود بلکه برعکس آنها عمل شود. وعدههای اینترنتی ابراهیم رئیسی انتخابات ریاستجمهوری سال ۱۴۰۰ با رد صلاحیت چند تن از صاحبنامان عرصه سیاست توجه زیادی را جلب کرد. بدون تردید دیگر کاندیداها برای آنکه توجه بیشتری به خود اختصاص دهند، سعی کردند هرکدام از زاویه مورد پسند مردم به اعلام و تشریح برنامههای خود بپردازند. ابراهیم رئیسی که در انتخابات ...
متن کامل خبر در سایت تجارت نیوز
نظرات