همکاری پارک علم و فناوری و بانک تجارت در ارائه خدمات بهینه بانکی به واحدهای فناور مستقر

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری لرستان ، جلسه این پارک با بانک تجارت لرستان در روز دوشنبه مورخ ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۱ با حضور سرپرست پارک، مدیر مالی پارک و مدیر امور شعب بانک تجارت لرستان، رئیس شعبه دانشگاه و کارشناسان بانک تجارت در محل دفتر ریاست این پارک برگزار شد.

ارائه خدمات بانکی به شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری لرستان و مراکز رشد وابسته در نشست مشترک پارک و مدیران بانک تجارت استان لرستان، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سرپرست پارک علم و فناوری بیان کرد: تامین مالی واحدهای فناور در زمان مناسب رشد این واحدها را از عوامل اساسی جهت بهره گیری بهینه این واحدها از تسهیلات دریافتی و جلوگیری از مقروض شدن آن ها ارزیابی کرد.

فرهاد نامداری بر ضرورت حمایت از پروژه های فناورانه کلانی که منجر به رفع مشکلات اصلی استان در حوزه حفاظت از محیط زیست هستند، تاکید کرد و بیان داشت که نقش بانک ها در این مسیر می تواند بسیار سازنده باشد.

امین رحیمی، مدیر شعب بانک تجارت استان لرستان نیز ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص قوانین و خدمات بانک تجارت، جهت ارائه خدمات مشاوره بانکی و ارائه تسهیلات با نرخ ۴ درصد قرض الحسنه و سایر حمایت های قانونی در راستای پروژه های مهم توسعه ای استان که از سوی پارک علم و فناوری لرستان معرفی شوند، اعلام آمادگی نمود.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری استان لرستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری استان لرستان

پارک علم و فناوری استان لرستان

پارک علم و فناوری استان لرستان یک پارک علم و فناوری در شهر خرم آباد می باشد

    نظرات