رئیس پارک علم و فناوری خراسان از شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده‌ی اپلیکیشن محبوب بادصبا بازدید کرد

رئیس پارک علم و فناوری خراسان از شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده‌ی اپلیکیشن محبوب بادصبا بازدید کرد


دکتر مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی از شرکت پیشگامان موج تلفن همراه، تولید کننده اپلیکیشن بادصبا بازدید کرد و درخصوص تعامل هرچه بیشتر، هم‌افزایی و همکاری شرکت ها و پارک استان در سال ۱۴۰۱ تاکید کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در ادامه بازدیدهای میدانی و بررسی حضوری وضعیت و دغدغه شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در ماه‌های نخست انتصاب دکتر مسعود میرزائی شهرابی به عنوان رئیس پارک علم و فناوری خراسان، شرکت پیشگامان موج تلفن همراه، تولید کننده اپلیکیشن های محبوب تقویم اذان گوی بادصبا، قرآن صوتی حبل‌المتین، مفاتیح الجنان صوتی باب النعیم و ... افتخار میزبانی از وی در راستای فعال‌سازی هرچه بیشتر شرکت‌ها، اکوسیستم دانشی استان و تقویت هم‌افزایی موثر را داشت.

در ابتدای این دیدار، مهندس محمدعلی طهرانچی ، مدیرعامل مجموعه ی باد صبا ضمن خیرمقدم، گزارشی از فعالیت‌ها، تولیدات، افتخارآفرینی ها و اقدامات انجام شده طی سالیان گذشته ارائه نمود و به بیان چالش‌ها و مشکلات توسعه شرکت اعم از نیاز به ایستگاه های نوآوری در داخل شهر برای استقرار، مشکل استفاده از امتیازات پارکی در محل استقرار، نیاز به بلوغ صادراتی و حل مشکل HR و عدم تطبیق برخی تسهیلات با حجم نیاز شرکت ها و مشکل دارایی های نامشهود و تمرکز زدایی از پایتخت و ... پرداخت.

گفتنی است گسترش روزافزون تلفن‌های همراه و استفاده از آن توسط اکثریت مردم، دارا بودن امکانات نرم‌افزاری گوشی‌ها و همچنین امکان اتصال به شبکه‌های انتقال داده از راه دور همگی نمایانگر آن بود که موج جدیدی از فناوری در راستای تکنولوژی دیجیتال و فناوری اطلاعات به طور فراگیر در حال شکل‌گیری است که می‌توان از آن به عنوان موج تلفن همراه یاد نمود. از این‌رو شرکت «پیشگامان موج تلفن همراه» با هدف دستیابی به این فناوری و توسعه آن در جهت نیازهای جامعه علمی و اسلامی تشکیل گردید. این شرکت با تولید و عرضه‌ی محصولات نرم‌افزاری گوشی‌های هوشمند بویژه در حوزه‌ی فرهنگی در سال  ۱۳۸۶  قدم به عرصه تجاری فناوری اطلاعات و ارتباطات نهاد و همواره تلاش دارد که گامی هر چند ناچیز در مسیر اعتلای فرهنگ غنی کشورمان بردارد و هم اکنون از شرکت های فناور و دانش بنیان نوع یک پارک علم و فناوری خراسان است.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات