حضور دکتر مسعود میرزائی شهرابی در دوره طرح " ولایت استادی"


دکتر مسعود میرزائی شهرابی رئیس پارک علم و فناوری خراسان و معاون پژوهشی بسیج اساتید استان، در دومین دوره دانش‌افزایی و توانمندسازی سازمان بسیج اساتید کشور در مشهد مقدس حضور یافت.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان روز شنبه ۱۹ ام شهریور ۱۴۰۱ سومین روز از دومین دوره طرح ولایت استادی با سخنرانی حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی در مشهد برگزار شد.

دوره طرح ولایت استادی که شامل ۲ دوره چهار روزه می‌شود و در مجموع این طرح ۷۰۰ نفر از اساتید بسیجی برگزیده از سطح استان در این طرح حضور دارند.

با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم پیشگام بودن جریان استادی بسیج در مباحث علمی و فرهنگی، این طرح با هدف دانش افزایی و توانمند سازی اساتید بسیجی با رویکرد حل مسئله و بحث جهاد تبعین صورت گرفته است.

محمدرضا مردانی، رئیس بسیج اساتید کشور نیز ضمن اشاره به هدف دیگر این طرح که تعمیق معرفت دینی، معنویت و بصیرت سیاسی است اشاره کرد و گفت: "در کنار مضجع شریف امام رضا(ع) بودن و استفاده از اساتید برجسته در این حوزه‌ها می‌تواند ما را به اهدافمان نزدیک‌تر کند".

شایان ذکر است دکتر مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان و  معاون پژوهشی بسیج اساتید استان  نیز در این جلسه حضور داشت.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات