نشست رفع چالش‌های قضایی شرکت‌های دانش بنیان در پارک علم و فناوری خراسان

نشست رفع چالش‌های قضایی شرکت‌های دانش بنیان در پارک علم و فناوری خراسان


نشست رفع چالش‌های قضایی شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری خراسان با حضور معاون امور اجتماعی دادگستری خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان رضوی، رو چهارشنبه بیست و سوم شهریور، نشست رفع چالش‌های قضایی شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری خراسان با حضور مرتضوی، معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان و بهشتی، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و هیئت همراه با هدف رفع چالش‌های قضایی شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

امیر مرتضوی معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری در سخنانی عنوان کرد : امسال هیات اندیشه ورز تخصصی شرکت‌های دانش بنیان به طرح رفع چالش‌های قضایی اضافه شده است.
مرتضوی در ادامه اضافه کرد: در این طرح، بین این شرکتها و هیات جلساتی برگزار شده و با همکاری‌های گروهی اتفاق‌های خوبی خواهد افتاد و از تمام شرکت‌ها دعوت به همکاری می نمائیم.
در این نشست مسعود میزائی شهرابی رییس پارک علم و فناوری خراسان و آقای بهشتی معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و هیئت همراه حضور داشتند و مدیران شرکت‌های دانش بنیان پیرامون چالش‌های موجود در حوزه های مختلف و با هدف رفع چالش‌های قضایی شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری خراسان نکاتی بیان شد.

میرزائی ضمن ابراز خرسندی از وجود مسئولین پیگیر به دغدغه‌ها و چالش‌های مردمی تصریح کرد: رویکرد جدید پارک ایجاد نظام مردمی سازی و گفتمان سازی است و هدف ما مرتفع کردن کردن مشکلات و رفع چالش‌های است.
رییس پارک علم و فناوری خراسان افزود: من از شرکت‌ها و فناوران تقاضا دارم از طرح مشکلات به صورت شخصی پرهیز کنند و سعی بر طرح چالش‌های گروهی به واسطه پارک علم و فناوری داشته باشند.
وی همچنین تاکید کرد: زمانی که درخواست از طرف پارک که ارگان دولتی است مطرح می‌شود دیدگاه مسئولین این است که این درخواست پس از بررسی و تایید یک ارگان دولتی و خروج از یک فیلتر نظارتی ارسال شده است.
میرزائی خاطرنشان کرد: پارک خراسان می‌خواهد در رفع نیاز‌های همه جانبه جامعه نقش ایفا کند و در این مدت شش ماه با برگزاری تانا‌های تخصصی و ایجاد پردیس‌ها در حوزه‌های مختلف شاهد به وقوع پیوستن این مهم شده ایم.

شایان ذکر است  در این جلسه از سیستم هوشمند کنترل و رویت پذیری مشترکین دیماندی برق  RCMU شرکت مهندسی زرین سامانه شرق عضو مرکز رشد فناوری های جامع پارک علم و فناوری خراسان ورونمایی شد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات