از سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی بازدید به عمل آمد

از سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی بازدید به عمل آمد


روز دوشنبه دکتر میرزائی رئیس پارک علم و فناوری خراسان،از بخشهای مختلف دانش بنیانی و فناوری سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی بازدید کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، روز دوشنبه بیست و دوم شهریور ماه، دکتر مسعود میرزائی شهرابی رئیس پارک علم و فناوری خراسان به دعوت دکتر حمیدرضا بیدخوری، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی از این مجموعه بازدیدی انجام داد.

دکتر میرزائی پس از بازدید از بخشهای مختلف دانش بنیانی و فناوری سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی از فرایندهای توسعه و رشد هر بخش مطلع شد.

وی همچنین از دست آوردهای ارزشمند صنعتی – کشاورزی - مواد غذایی و همچنین ساخت قطعات مورد نیاز در واحدهای فشارشکن گاز دیدار به عمل آورد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان پس این بازدیدها در جلسه ای با حضور رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی و مدیران بخشهای مختلف این سازمان شرکت کرد.

دکتر حمیدرضا بیدخوری، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در ابتدا پس از خوش آمدگویی در این بازدید از طریق پاورپوینت حاضرین را در جریان رشد و فعالیتهای دانش بنیانی سازمان خود قرار داد و گفت: نگاه ما در توسعه دانش بنیان و ایجاد پردیس فناوری با کمک پارک علم و فناوری خراسان رضوی است و امید واریم رئیس پارک ما را در این تصمیم حمایت نماید.

در ادامه این جلسه معاونتهای مختلف سازمان نیز از طریق ویدئو پروجکشن به اعلام دست آوردهای خود مبادرت نمودند.

دکتر میرزائی در خاتمه این جلسه اعلام کرد: ما همیشه بر این نکته اعتقاد داریم و استوار هستیم که درهای پارک بر روی همه باز است و پارک یک مامن و بطور واژه عام پاتوق دانشجویان و فناوران است و همه گونه حمایت و فرآیندی که در نهایت تصمیم ساز باشد را برای کلیه آنانی که در این راه قدم بر می دارند به انجام خواهیم رساند.

توصیه ما به همه دوستان این است که سعی کنید در واحدهای مختلف دانش بنیان و فناور خود ازدحام دانشجویی داشته باشید چرا که نظر ما در علم آموزی جدید به جای R ;I  که سالهای متمادی مرسوم بوده است R ;I است.

دست آورد ارزشمند این رویداد جدید این است که هر ساعت حضور دانشجویی در کنار این فرآیندهای ارزشمند مطابق با ده روز تدریس در کلاسهای دانشگاه است و این روش در بهینه سازی و توسعه یافتگی دانشجویان گامی موثر خواهد بود.

در پایان این جلسه تفاهم نامه همکاری بین دو سازمان منعقد شد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات