نشست مشترک رئیس پارک علم و فناوری با مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی خراسان‌رضوی برگزار شد

نشست مشترک رئیس پارک علم و فناوری با مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی خراسان‌رضوی برگزار شد


در این نشست در خصوص برگزاری رویداد مشترک تانای صنایع خلاق فرهنگی ( توسعه اکوسیستم فرهنگ و هنر) و آشنایی با نحوه برخورداری موسسات و مراکز فرهنگی و هنری از توسعه اکوسیستم نوآوری فرهنگی و هنری بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناری خراسان رضوی، روز یکشنبه بیست و هفت شهریور، محمد حسین‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به همراه جمعی از مدیران و مسئولین این حوزه از پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند.
در این نشست که با هدف فرهنگ سازی جامعه در بحث دانش‌بنیان  و اعتبار بخشی به واژه ما ‌می‌توانیم در سطح اجتماعی، در جهت برگزاری تانای صنایع خلاق فرهنگی برگزار شد، دکتر اسماعیلی ضمن معرفی پارک و بیان اهداف و رویکرد های سازمان گفت: هدف اصلی ما این است که اکوسیستم فناوری را به صورت یکسان در همه ابعاد پرورش دهیم.
همچنین در ادامه دکتر مسعود میرزائی شهرابی رئیس پارک علم و فناوری خراسان گفت: ما در استانی قرار داریم که به برکت آقا علی ابن موسی الرضا گنجینه ای از فرصت های می‌باشد و استان خراسان قابلیت های زیادی را داراست.
دکتر میرزائی تاکید کرد: از اهداف مهم ما مردمی سازی در توسعه فناوری است و این به معنی همگام شدن با تمامی صنایع و حوزه های فناوری است.
وی تصریح کرد: تا به امروز استان خراسان توانسته است در حوزه هایی همچون فناوری اطلاعات و صنایع مربوط به بخش انرژی هاب باشد که این با توجه به پتانسیل های استانی ما جای تامل و تاسف دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان نیز در این نشست ضمن ابراز خورسندی از تشکیل چنین جلساتی هدفمند گفت: متاسفانه فرهنگسازی هایی که تحت تفکر غرب در شبکه های مجازی شکل گرفته، جوانان مارا نسبت به آینده ناامید کرده است، ایجاد فضاهایی برای شناخت مدیران فناور و دانش بنیان موفق می تواند نقطه امیدی برای بهبود وضعیت فعلی باشد و امروز شاهد آن بودیم که پارک علم و فناوری خراسان به جرعت تاکنون توانسته است به این نیت جامع عمل بپوشاند.
شایان ذکر است در حاشیه این نشست از شرکت های پژوهشی صنعتی طاها قالب توس ، آرشام صنعت توس و پدیده انرژی پارسیان بازدید به عمل آمد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات