مدیریت کشور باید در اختیار جوانان خلاق باشد

مدیریت کشور باید در اختیار جوانان خلاق باشد

مدیریت کشور باید در اختیار جوانان خلاق باشد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان قم، حجت الاسلام و المسلمین حسن هنرمند با تاکید براینکه جوانان این کشور ظرفیت های بی نظیر خود را در اداره ۸ سال دفاع مقدس نمایان کردند گفت: براساس این تجربه موفق در حال حاضر باید جوانان خلاق و فناور آینده کشور را بسازند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم به همراه جمعی از نخبگان شاهد و ایثارگر در دیدار با رئیس پارک علم و فناوری استان قم با اشاره به رشد علمی چشمگیر جوانان کشور در سال های اخیر گفت: در حال حاضر ۱۲۰ هزار از اعضای خانواده شاهد و ایثارگر را تحت پوشش داریم که ۴۵۶ نفر از آنها عضو فناور و برگزیده بنیاد هستند.
حجت الاسلام هنرمند با اشاره به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران قم ورود فعال و چشمگیری در مقوله های استارتاپی داشته است گفت: نخبگان جامعه شاهد و ایثارگر استان شامل ۱۱۶ فرزند شهید، ۶ همسر شهید، ۱۳۰ جانباز و ۱۳۹ همسر جانباز، ۱۰ آزاده و ۳۸ نفر فرزندان آزاده و… هستند.

تشریح عملکرد سومین رویداد ملی استارتاپی سرآمدان شاهد و ایثارگر
وی در ادامه به تشریح عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در خصوص سومین رویداد ملی استارتآپی سرآمدان شاهد و ایثارگر پرداخت و گفت: در این رویداد ۲۰ اثر ثبت نام کرده و قرار است در تاریخ ۱۸ آبان ماه این رویداد که به دبیری علمی پارک علم و فناوری استان قم و مدیریت اجرایی این اداره کل است اختتامیه خود را برگزار کند.
در بخش دیگری از این بازدید رئیس پارک علم و فناوری استان قم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: تمام هویت وجودی کشور مدیون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس است و باید جوانان این مرز و بوم سیره شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهند.
دکتر خیراله رهسپار فرد با تاکید براینکه در پی گسترش همکاری با جامعه شاهد و ایثارگر استان هستیم گفت: تمام ظرفیت ها و امکانات پارک در اختیار نخبگان و فناوران شاهد و ایثارگر خواهد بود و در این زمینه از همفکری و توانمندی این عزیزان بهره خواهیم برد.
گفتنی است، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم به همراه برخی از مدیران و نخبگان شاهد و ایثارگر قم از ۲ واحد فناور پارسا الگوی سامان و سیستم های منابع انسانی سیمرغ بازدید به عمل آوردند.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری قم

منبع خبر

پارک علم و فناوری قم

پارک علم و فناوری قم

پارک علم و فناوری قم یک پارک علم و فناوری در شهر قم می باشد

    نظرات