شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری البرز رتبه اول مسابقه کسب و کار

شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری البرز رتبه اول مسابقه کسب و کار

شرکت دانش بنیان "تجهیز طب الکترونیک آکسون" با فعالیت در زمینه تجهیزات پزشکی و تولید کننده تجهیزات فیزیوتراپی رتبه اول رقابت نفسگیر برنامه  "میدان" شبکه سوم سیما را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مهندس فدوی جهرمی و تیم دانش محور شرکت اکسون که در برنامه "میدون "شبکه سوم صدا و سیمای جمهوری اسلامی با موضوع مسابقه کسب و کار در حوزه دانش بنیان شرکت کرده بود موفق شد نظر هیات منصفه را که با حضور افراد شاخصی چون پرویز کرمی دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مشاور این معاونت، روز پنجشنبه  ۱۶آبان ماه برگزار شد، بیشترین امتیاز را کسب و نهایتا برنده این مسابقه باشد.
مهندس فدوی جهرمی مدیرعامل شرکت دانش بنیان اکسون عضو پارک علم و فناوری البرز در این برنامه با اشاره به اینکه کسب و کار خود را با دانش، انگیزه و توان از یک فضای مختصر شروع کرده است گفت: تجهیزات پزشکی Exon یک شرکت دانش بنیان است که از تیمی از متخصصین در زمینه الکترونیک ، مهندسی پزشکی ، مکانیک ، طراحی صنعتی ، MBA ، فیزیوتراپی و گروه مشاوره پزشکی تشکیل شده است که تجهیزات و دستگاههایی را در زمینه های آرایشی (پلاسمایی ، کربوکسیتراپی ، RF) ، فیزیوتراپی (Tecar ، موج شوک ، لیزر پرقدرت) و سایر پروژه های تحقیقاتی (Hifo Nom Tumor Cancer Therapy) تولید می کند.
وی با اشاره به اینکه ما از همان ابتدا، دنبال هدفی والا بودیم گفت: تجربه ما در زمینه طراحی و ساخت این امکان را به ما داده است تا تجهیزات و دستگاههای باکیفیت و قیمت پایین تری نسبت به رقبا تولید کنیم و در حال حاضر محصولات ما نه تنها در بازار ایران و کشورهای منطقه بلکه محصولات ما در بازار کشورهای اروپایی از جمله آلمان و فرانسه هم عرضه و به فروش می رسد.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان اکسون با اشاره به اینکه دانش، انگیزه  نیروی درونی در توجه ما به کسب و کار و ورود به کارآفرینی موثر بوده است گفت: خوشحال هستیم که توانستیم در عرصه کسب و کار دانش بنیان موفق شویم و در این مسابقه ارزشمند و پربیننده رسانه ملی حرف برای گفتن داشته باشیم و رتبه برتر را از هیات منصفه کسب کنیم.
این دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف در ادامه با اشاره به ظرفیت های خوب پارک ها و مراکز رشد برای توسعه ایده های کسب و کار و تجاری سازی آن ها از مسسئولان و مدیران  پارک های علم و فناوری البرز برای حمایت های مختلف فنی، تخصصی و مشاوره ای سپاسگزاری کرد.
مسابقه تلویزیونی «میدون» یک رقابت تلویزیونی استعدادیابیِ شغلی است که با هدف مشاوره و حمایت از کسب‌ و کارهای برتر نوپا، طراحی شده و با حضور ۵ داور متخصص و فعال در حوزه کسب و کار نوین پخش می شود.
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

منبع خبر

پارک علم و فناوری البرز

پارک علم و فناوری البرز

زمینه فعالیت جامع

    نظرات