ویدئو و تصویر، جادوی جذب مخاطب در تجارت

ویدئو و تصویر، جادوی جذب مخاطب در تجارت

ویدئو و تصویر، جادوی جذب مخاطب در تجارت

ویدئوهای پخش‌زنده اخیراً سروصدای زیادی را در حوزه تعامل با مخاطب ایجاد کرده‌اند، درحالی‌که مفهوم جدیدی محسوب نمی‌شوند؛ برای مثال، مسابقات ورزشی پخش‌شده از تلویزیون، نمونه‌هایی از این ویدئوها هستند که سابقه‌ای طولانی دارند. بسیاری از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، اکنون دارای قابلیت‌هایی هستند که به همه‌ اجازه می‌دهد ویدئوهای پخش‌زنده را با مخاطبان اعم از خانواده، دوستان، همکاران یا مشتریان احتمالی خود به اشتراک بگذارند .

خریداران خود را مجذوب خود کنید

چه درحال فیلمبرداری از فیلم‌های خام باشید، چه به سبک Blair Witch در حین حرکت یا ویرایش حرفه‌ای آن باشید، ویدئوی پخش مستقیم، فرصتی است که همه بازاریان باید به ترکیب محتوای خود اضافه کنند. ۷۹ درصد از کسب‌وکارها، ویدئوی زنده را راهی معتبرتر برای ارتباط با مخاطبان می‌دانند و طبق گفته فیس بوک، کاربران ۱۰ برابر بیشتر از سایر اشکال رسانه‌، درباره ویدئو نظر می‌دهند. این یک تعهد جدی است! بنابراین چگونه می‌توان به‌عنوان یک بازاریاب بیشترین استفاده را از آن برد؟

نام تجاری خود را در همه‌جا پخش کنید

پلتفرم‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید از آنها برای دستیابی به مخاطبان خود استفاده کنید. بسیاری از این پلتفرم‌ها، شرایط را برای معرفی نام تجاری شما فراهم می‌کنند؛ ازجمله مهم‌ترین پلتفرم‌ها می‌توان به توییتر از طریق برنامه Periscope ، فیس بوک، اسنپ‌چت و اخیراً «لینکدین» اشاره کرد. برای انتخاب پلتفرم مناسب، درک کنید مخاطبان شما چه کسانی هستند و ارتباط از طریق کدام بستر را مناسب‌تر می‌دانند، سپس در محل مناسب با آن‌ها ارتباط برقرار کنید اما درک و انتخاب پلتفرم مناسب به‌منظور نمایش ویدئوهای پخش زنده، تازه شروع کار است. برای جذب مخاطب مناسب، باید اهداف ویدئوی خود و شیوه آن را بدانید. آیا مخاطبان خود را در مورد موضوع تخصصی خود آگاه می‌کنید؟ ممکن است لازم باشد تا یک جلسه پرسش و پاسخ را با یک متخصص این حوزه ترتیب دهید. آیا محصول جدیدی راه‌اندازی می‌کنید و سعی در افزایش آگاهی دارید؟

شاید رونمایی یا جعبه‌گشایی محصول بهترین ایده باشد یا شاید شما به‌سادگی می‌خواهید فرهنگ سازمانی خود را برجسته کنید؛ به این معنی که ممکن است بخواهید به بینندگان پشت صحنه، یک دید کلی درمورد فرایندی که در دفتر شما می‌گذرد، بدهید . برای پخش‌زنده ویدئو آماده هستید؟ علاوه‌براینها، باید بدانید چه پلتفرم‌هایی را برای اهداف خود در نظر بگیرید و شیوه‌های موجود را بررسی کنید . سعی کنید با مخاطبان خود تعامل کنید و حس صمیمیت بین خود و مخاطبانتان ایجاد کنید. ترکیب‌ کردن حس شوخ‌طبعی در هنگام واکنش به نظرات مخاطبان، قطعاً می‌تواند موثر باشد. سعی کنید کیفیت کارتان را بالا ببرید تا مخاطبان بیشتری به‌سمت شما بیایند. همچنین مهارت‌های خود را در داستان‌سرایی افزایش دهید . پخش‌زنده زمانی است که ویدئوی پخش‌شده بلافاصله از طریق اینترنت ارسال می‌شود، بدون اینکه ابتدا ضبط و ذخیره شود. امروزه، پخش‌های تلویزیونی، پخش بازی‌های ویدئویی و ویدئوهای رسانه‌های اجتماعی همگی می‌توانند به‌صورت زنده پخش شوند .

مزایای پخش زنده چیست؟

پخش زنده فواید و مزایای بسیاری است. ازجمله این مزایا می‌توان به جریان‌های با کیفیت بالا، پتانسیل مخاطب بیشتر، تنوع گسترده استفاده از محتوا، سهولت و راحتی، ردیابی تجزیه و تحلیل، پشتیبانی مشتری و… اشاره کرد .

منبع: College.tapsell.ir

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات