استفاده از ایده های شرکت های دانش بنیان در تحول ارائه خدمات شهرداریهای خراسان رضوی


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در جلسه هم اندیشی با اعضای هیات مدیره انجمن شرکت های دانش بنیان استان بر نقش مهم و تاثیرگذار این حوزه در ایجاد تحول و بهبود فعالیت ها در حوزه شهری و شهرداری ها تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان به نقل از سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی؛ میثم کرمانی در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن شرکت های دانش بنیان استان، گفت: قطعا حرکت به سمت خلاقیت و نو آوری و بهره گیری از دانش در همه امور به ویژه فعالیت های مرتبط با حوزه حوزه شهری و شهرداری های نقش تاثیرگذاری خواهد داشت.
وی با اشاره به ظرفیت های سازمان همیاری شهرداری های استان درجهت بهره گیری از طرح های دانش بنیان، افزود: سازمان همیاری با توان ستادی و برخورداری از شرکت ها و موسسات تابعه خود که در زمینه های اقتصادی، بازرگانی، تولیدی، آموزشی، پژوهشی، عمرانی، حمل و نقل، گردشگری و ... فعالیت می کنند، این ظرفیت و آمادگی را دارد تا از ایده های نو و خلاقانه استفاده کند.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی ادامه داد: یکی از اصلی ترین رسالت های سازمان، خدمات دهی و تامین نیازهای گوناگون شهرداری های ۷۷ شهر استان در تمامی زمینه های ممکن اعم از تجهیزات، کالاها، خدمات، مشاوره، آموزش و ... است که قطعا هریک از این زمینه ها، پتانسیل بهره گیری از طرح های دانش بنیان را خواهد داشت.
وی با تاکید بر لزوم بررسی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در سازمان همیاری توسط شرکت های دانش بنیان و ارائه طرح های مرتبط با فعالیت های این نهاد، تصریح کرد: در تمامی زمینه ها اعم از طرح های دانش بنیان، استارت آپی، نوآورانه، فناورانه و ...، آماده همکاری و دریافت پیشنهادات مختلف فعالان این عرصه هستیم.
کرمانی به نقش سازمان همیاری شهردای های خراسان رضوی به عنوان تسهیل گر و پشتیبان شرکت های دانش بنیان و دارای ایده های نو و خلاقانه اشاره و خاطرنشان کرد: قطعا با برگزاری رویدادهای استارت آپی با حضور سرمایه گذاران، ایده پردازان و تسهیل گران و همچنین تداوم هم اندیشی ها با دست اندرکاران حوزه های دانش بنیان، می توان شاهد آثار و نتایج مطلوب و سازنده ای باشیم.
گفتنی است، در این جلسه مقرر شد، تفاهم نامه ای به منظور همکاری های مشترک بین سازمان همیاری شهرداری ها و انجمن شرکت های دانش بنیان استان تهیه شود. همچنین به منظور بررسی طرح ها، ایده ها و پیشنهادات دانش بنیان، این جلسات هم اندیشی به صورت متدوام و زمان بندی شده برگزار شود.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات