سامانه کشوری همیاب ۲۴ در واحد امور موسسات پارک علم و فناوری خراسان پذیرش شد


به گزارش روابط عمومی مرکز رشد فناوری نیشابور ، شرکت ساینا پردازش گسترش شرق –همیاب ۲۴ ، پس از طی مراحل ارزیابی و  داوری های تخصصی ، بر اساس مصوبه شورای فناوری امورموسسات پارک علم و فناوری خراسان ، در این واحد پذیرش و مشغول فعالیت گردید.

شرکت ساینا پردازش گسترش شرق – همیاب ۲۴ ، در سال ۱۳۹۴ با ایده محوری ردیابی کالاهای دیجیتال مفقودی و سرقتی  با اخذ رتبه دوم در اولین رویداد کار آفرینی استارتاپ ویکند نیشابور ، پس از طی مراحل جذب و پذیرش ، در مرکز رشد فناوری نیشابور پذیرش و شروع به فعالیت نمود  و پس از طی ۳۶ ماه فعالیت  چشمگیر و همراه با توفیقات روزافزون در دوره رشد این مرکز بعنوان سومین شرکت فناور مرکز رشد نیشابور موفق به اخذ مصوبه پذیرش امورموسسات پارک علم و فناوری خراسان گردید. سامانه کشوری همیاب ۲۴ مورد حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه می باشد و تا کنون با بیش از ۸۵۰۰ دفتر پیشخوان خدمات دولت نیز همکاری می نماید.

هوشمندترین کسب و کار ایران ، رتبه دوم جشنواره کسب و کار دانشگاه شریف ، عضو ۶ تیم برتر جشنواره شیخ بهایی از دیگر افتخارات این استارتاپ می باشد.

همچنین خاطر نشان می نماید سامانه های صاد ۲۴ با محوریت اعلام سرقت و استعلام چک‌های بانکی در کشور با هدف پیشگیری از جعل و کلاهبرداری چک های سرقتی و مفقودی و بامن ۲۴ با هدف ارائه خدمات بر بستر آنلاین در زمینه فروش شارژ ، بسته اینترنت ، پرداخت قبوض (آب، برق ، گاز و سایر) ، از دیگر اسپینافهای شرکت ساینا پردازش گسترش شرق می باشد که پس از پذیرش در امورموسسات پارک علم و فناوری خراسان در مرکز رشد فناوری نیشابور مستقر و درحال ادامه فعالیت می باشد.

به گزارش روابط عمومی مرکز رشد فناوری نیشابور ،  شایان ذکر می باشد پیش از این دو شرکت دانش بنیان شرق صنعت نیشابور فعال در حوزه ماشین سازی پیشرفته و شرکت دانش بنیان پارس پویا کنترل بینالود پیشرو درارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه اتوماسیون صنعتی و طراحی و ساخت کنتورهای هوشمند چاه های آب کشاورزی ، تله متری و اسکادا ، از مرکز رشد فناوری نیشابور ، موفق به پذیرش در واحد امور موسسات پارک علم و فناوری خراسان شده بودند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات