دکتر نهاوندیان در بازدید از پارک علم و فناوری کردستان: عزم دولت برای حمایت از شرکت‌های استارت‌آپی و دانش بنیان جدی است

دکتر نهاوندیان در بازدید از پارک علم و فناوری کردستان: عزم دولت برای حمایت از شرکت‌های استارت‌آپی و دانش بنیان جدی است

به گزارش روابط عمومی و روابط بین‌الملل پارک علم و فناوری کردستان، دکتر محمد نهاوندیان روز جمعه در بازدید از بخش‌ها و شرکت‌های مختلف حاضر در پارک علم و فناوری استان کردستان در گفت و گو با جوانان نوآور کردستانی در جریان ایده‌های فناورانه و طرح های استارت‌آپی آنها قرار گرفت. در این بازدید دکتر سعیدی رییس پارک علم و فناوری کردستان، در گزارش کوتاهی ضمن تشکر از حمایت‌های مجموعه مدیران استان، گفت: هسته اولیه پارک در ساختمانی به مساحت تقریبی ۲۰۰ متر مربع شکل گرفت، اما با تلاش و همت تمامی مسئولان دلسوز استان و همکاران پارک از بدو فعالیت تا به امروز و خیرین عزیزی که بدون هیچ چشم داشتی فقط برای ایجاد کسب و کار برای جوانان این خطه و اعتلای این سرزمین همت کردند، هم اکنون در ساختمانی به مساحت حدود ۶۲۰۰ متر بیش از ۹۰ واحد فناور و شرکت دانش بنیان در حوزه‌های ICT، کشاورزی، انرژی‌های نو، فناوری نرم و ... مشغول به فعالیت هستند.

در این بازدید مدیران و اعضای شرکت های دانش بنیان ضمن معرفی طرح ها و ایده های فن آورانه ، مشکلات و درخواست های خود را از نزدیک با معاون اقتصادی رییس جمهور مطرح کردند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور ضمن آشنایی با طرح های فناورانه موجود و ارائه راهنمایی های لازم، نسبت به پیگیری درخواست ها و رفع برخی مشکلات مطرح شده قول مساعدت داد.

کمک به توسعه زیرساخت‌ها و تجاری سازی فناوری، مساعدت در بازاریابی و فروش محصولات تولید شده، تقویت ارتباط بین دانشگاه و فناوری های نو، کمک به گسترش فضای کسب و کار برای شرکت های دانش بنیان و کمک به افزایش صادرات خدمات و محصولات دانش بنیان و ارائه تسهیلات بانکی از جمله درخواست ها و مطالباتی بود که اعضا و روسای شرکت‌های دانش بنیان در این بازدید مطرح کردند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری کردستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری کردستان

پارک علم و فناوری کردستان

پارک علم و فناوری کردستان یک پارک علم و فناوری در شهر سنندج می باشد

    نظرات