فرزند بلندپرواز مرکز رشد جامع بج...

فرزند بلندپرواز مرکز رشد جامع بج...

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان شمالی، داستان موفقیت شرکت دانش بنیان ابرآروان توسط معمار تجارت و عضو تیم راهبری اجرایی این شرکت امروز چهارشنبه ۲۲ آبان ماه ۹۸ در آمفی تئاتر دانشکده هنر دانشگاه بجنورد روایت شد.
مهندس میلاد قاسم زاده با بیان چگونگی و نحوه ارتباط این تیم با صندوق های سرمایه گذاری و هلدینگ پاسارگاد گفت؛ ایجاد نیاز در مشتری برای محصول و ایده ای که نتیجه بررسی، تحقیق، پیگیری و رصد گپ های موجود در حوزه های مختلف کسب و کاری می باشد اولین گام برای ورود به بازار نوآوری و فناوری است.
وی شبکه سازی، ارتباط و ممارست در ایجاد ارتباط با شخصیت های متخصص و موثر کشوری در حوزه های مختلف جهت معرفی محصول و خدمات را از ظرافت های ایجاد موفقیت تجاری دانست و افزود؛ ابرآروان برای اعتمادسازی، جلب مشتری و معرفی توانمندی در اقصی نقاط کشور کارگاه های آموزشی برگزار کرد و توانست نظر سرمایه گذاران و مشتریان را تامین کند.
معمار تجارت ابرآوران با اشاره به اینکه این شرکت در مراحل بعدی توسعه بازار از مشارکت مدنی بهره برده است، خاطر نشان کرد؛ در حال حاضر ۳۵۰۰ وبسایت دولتی از خدمات ابرآروان برخوردار می باشند.
میلاد قاسم زاده در ادامه، دریافت خدمات توسط بسیاری از برندهای استارتاپی بزرگ کشور از ابرآروان را نشان دهنده میزان موفقیت این تیم ذکر کرد و گفت؛ رویداد سوارابرها از برنامه های موفق اجرایی شرکت دانش بنیان ابرآروان است که در سومین دور برگزاری بالغ بر هزار فرد علاقمند را در تالار وحدت تهران جذب کرد. در این رویداد راهکارهای ابری کسب‌وکارهای آنلاین، قدم زدن بر لبه‌ی فناوری‌های ابری و اشتراک دانش و فرهنگسازی چگونگی تحقق رویاهای جمعی ارائه شد.
وی در خصوص توسعه بازار ابرآروان در سطح بین الملل پیگیری از طریق سفارتخانه ها و داشتن وبسایت به زبان های مختلف را بسیار موثر دانست.
سامانه‌ی امنیت ابری ابرآروان با به‌روزترین فناوری از وب‌سایت‌ها و محتوای آنلاین در برابر انواع حملات سایبری از جمله حملات هکری و منع سرویس توزیع‌شده محافظت می‌کند.
در رویداد داستان موفقیت ابرآروان که به همت مرکز رشد جامع بجنورد و با همکاری مرکز نوآوری و کانون کارآفرینی دانشگاه بجنورد و بنیاد نخبگان استان برگزار شد، رضا فیض آبادی معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری خراسان شمالی راه های موفقیت ایده پردازان برای راه اندازی کسب و کار استارتاپی و تسهیلات بنیاد نخبگان استان به مستعدان برتر و نخبگان توسط رضا اباذریان کارشناس این مرکز بیان شد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان شمالی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان شمالی

پارک علم و فناوری خراسان شمالی

پارک علم و فناوری خراسان شمالی یک پارک علم و فناوری در شهر بجنورد می باشد

    نظرات