کسب جایزه ملی کیفیت ایران توسط شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز

کسب جایزه ملی کیفیت ایران توسط شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز

شرکت لوله گستر خادمی عضو پارک علم و فناوری البرز، تولید کننده لوله و اتصالات پی وی سی و پلی اتیلن، کامپاند گرانولی و مصنوعات پلاستیکی موفق شد جایزه ملی کیفیت را در شانزدهمین دوره  ارزیابی جایزه ملی کیفیت ایران  در بخش "محصولات غیرفلزی، شیمیایی و نظایر آن" از آن خود نماید.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، شرکت لوله گستر خادمی یکی از شرکت های موفق پارک علم و فناوری البرز است که با توان بالا در زمینه های مختلف تولیدی، صنعتی بویژه حوزه دانش بنیان فعالیت دارد.
مهندس خادمی  مدیرعامل شرکت دانش بنیان لوله گستر خادمی درباره موفقیت این شرکت گفت: قرار گرفتن شرکت در یک فضای توسعه فناوری مثل پارک علم و فناوری البرز با امکان تبادل و تعامل با شرکت های بزرگ و کوچک و همچنین حضور مرتب در نمایشگاه ها و استفاده از تجربیات همدیگر از جمله عوامل موثر در هم افزایی و توسعه بازار موفقیت های ملی و بین المللی این شرکت دانش بنیان است .
وی با اشاره به اینکه از اوایل سال ۹۷ شرکت لوله گستر خادمی در پارک علم و فناوری البرز پذیرش و مورد حمایت قرار گرقت  افزود: خوشبختانه مرکز نوآوری مشترک پارک علم و فناوری البرز و شرکت لوله گستر خادمی نیز با هدف توسعه فعالیت ها در زمینه های مختلف فناوری، صنعتی و توسعه کارآفرینی و اشتغال راه اندازی شده است.
خادمی با اشاره به اینکه شرکت لوله گستر خادمی در نمایشگاه های مختلف حضور فعال دارد افزود: این حضور که با حمایت های پارک علم و فناوری البرز انجام می شود فرصت های کارآفرینی و رونق بازار را برای شرکت به ارمغان آورده است.
پارک علم و فناوری البرز در حال حاضر ۱۷۰ شرکت دانش بنیان و فناور را در دل خود جای داده و از آنها در زمینه های مختلف حمایت می کند که بسیاری از آنها در سطح ملی و بین المللی می درخشند.
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

منبع خبر

پارک علم و فناوری البرز

پارک علم و فناوری البرز

زمینه فعالیت جامع

    نظرات