تشریح فعالیت ها، توانمندی ها و دستاوردهای پارک علم و فناوری البرز

تشریح فعالیت ها، توانمندی ها و دستاوردهای پارک علم و فناوری البرز

گردهمایی روسا، مدیران و دبیران پارک‌ها، مراکز رشد و مراکز نوآوری جهاد دانشگاهی که با حضور روسای سه پارک علم و فناوری، معاونین فناوری ۲۴ مرکز رشد و دبیران ۱۹ مرکز نوآوری(منش) با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی، تعدادی از مسوولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دانشگاه علم‌ و فرهنگ برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز ، دکتر عطاء اله ربانی در این گردهمایی ضمن تشریح بخشی از دستاوردها و توانمندی پارک علم و فناوری البرز،  به تبیین و تشریح تاثیرگذاری های ملی واستانی زیست بوم فناورانه پارک علم و فناوری البرز در راستای توسعه دانش، فناوری و تجاری سازی محصولات واحدهای فناور و دانش بنیان پرداخت.
رئیس پارک علم و فناوری البرز با تاکید بر توسعه اشتغال و کارآفرینی از طریق توسعه فناوری، نوآوری و اقتصاد دانش بنیان  گفت: پارک علم و فناوری البرز محور توسعه فناوری و تجاری سازی در استان البرز و همچنین استان های همجوار بویژه استان تهران است .
در این رویداد دکتر طیبی رییس جهاددانشگاهی  با اشاره به اهمیت پارک ها و مراکز رشد جهاد دانشگاهی در توسعه فناورانه، بر اهمیت و نقش آفرینی پارک علم وفناوری البرز تاکید کرد و تصریح کرد: سیاست جهاد دانشگاهی بر حمایت از پارک علم و فناوری البرز بویژه توسعه فیزیکی این پارک در راستای استقرار تعداد بیشتری شرکت دانش بنیان  فناور است.
در این گردهمایی  شرکت "کارا پلیمر سبحان" عضو فعال مرکز رشد پارک علم و فناوری البرز در زمینه تولید پارچه های نانو پلیمری بعنوان واحد فناور منتخب شرکت های دانش بنیان و فناور پارک ها و مراکز رشد جهاد دانشگاهی  شناخته و مورد تقدیر قرار گرفت.
در این گردهمایی دو روزه ( ۲۲و۲۳ آبان ) علاوه بر بحث و تبادل نظر در زمینه برنامه های جاری، ارایه تجربیات مراکز موفق و همچنین ارایه گزارش مسوولین وزارت خانه های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همچنین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، درخصوص همکاری های دو یا چندجانبه بحث و تبادل شد.
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

منبع خبر

پارک علم و فناوری البرز

پارک علم و فناوری البرز

زمینه فعالیت جامع

    نظرات