حضور پارک علم و فناوری گیلان در نمایشگاه ربع رشیدی تبریز

حضور پارک علم و فناوری گیلان در نمایشگاه ربع رشیدی تبریز






این نمایشگاه از ۱۳ الی ۱۷ آبان ۱۳۹۸ در محل نمایشگاهای بین المللی تبریز دایر بود و پارک علم و فناوری گیلان با محصولات ۶ شرکت مرتبط در این رویداد شرکت داشتند.


در حاشیه این نمایشگاه جلساتی هم در حوزه بازاریابی و انتقال فناوری برگزار شد که سرکار خانم میرزنده دل مسئول واحد بازاریابی پارک علم و فناوری گیلان در آن حضور فعال داشتند.


جلسه مدیران بازاریابی و تجاری سازی پارکهای علم و فناوری اردبیل.قزوین.زنجان.اذربایجان غربی.اذربایجان شرقی در محل پارک علم و فناوری اذربایجان شرقی تحت عنوان جلسه مدیران بازاریابی و تجاری سازی پارکهای منطقه یک برگزار گردید.


و همچنین اولین جلسه مشترک استانی تحت عنوان پارکهای منطقه یک در محل نمایشگاه ربع رشیدی تبریز برگزار شد. در این جلسه در مورد چالش ها و پتانسیل های پارکها صحبت گردید  و سرکار خانم میرزنده دل به اقدامات و کارهایی که پارک گیلان تا کنون برای بازاریابی و تجاری سازی شرکتها و موسسات فناور انجام داده اشاره داشتند و قرار شد که پارکهای منطقه یک از پتانسیلهای هم جهت تجاری سازی محصولات شرکتهای فناور و موسسات خود استفاده کنند.


در ادامه درباره ارتباطاتی که پارکهای منطقه یک جهت صادرات محصولات خود دارند صحبت گردید و نماینده پارک علم و فناوری گیلان چون پارک گیلان کارگزار صادرات محصولات به کشورهای cis است قول همکاری را به دیگر پارکها داد.  و پارکهای دیگر نیز به ارتباطات خود جهت صادرات محصولات اشاره کردند تا انشالا جهت تعامل و همکاری بیشتر با هم وارد عمل شوند.


در ادامه سرکار خانم میر زنده دل جلسهای  با مدیر فنی شرکت ساپکو در تبریز و دریافت نیازمندیهای ان شرکت برای فناوران و تعامل بیشتر با این شرکت انجام دادند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

منبع خبر

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

    نظرات