افق کوروش و فروشگاه اینترنتی اُکالا برنامههای آینده خود را تشریح کردند
کلب خانی همچنین خبر داد که تنوع محصولات در اکالا، اکنون از ۵ هزار و ۵۰۰ کالا فراتر رفته و این فروشگاه اینترنتی، به عنوان بازوی فروش اینترنتی افق کوروش، تلاش میکند تا در تمام لایهها به مشتریان محصولات FMCG خدمترسانی کند. مدیرعامل اکالا همچنین اعلام کرد که اگرچه در حال حاضر بازه زمانی تحویل محصولات ۲ ساعت است، اما در آینده نزدیک، این فروشگاه اینترنتی میخواهد خدماتش را به شکل ۲۴ ساعته ابتدا در تهران و سپس در سایر شهرهای محل فعالیتش گسترش دهد. کلب خانی عقیده دارد که هنوز سهم خرده فروشی آنلاین از کل خرده فروشی در کشور، زیر یک درصد است و شرکتهای حاضر در حوزه FMCG هم در حال پرداخت هزینههای فرهنگسازی هستند: «این بازار به حدی بزرگ است که اگرچه رقابت هم در آن وجود دارد، اما همه شرکتها، فعلا مشغول پرداخت هزینههای فرهنگ سازی برای خرید اینترنتی از سوی مشتریان هستند.
متن کامل خبر در سایت دیجیاتو
نظرات