به میزبانی پارک علم و فناوری کرمانشاه؛ پانزدهمین نشست روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۵ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد

به میزبانی پارک علم و فناوری کرمانشاه؛ پانزدهمین نشست روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۵ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، پانزدهمین نشست روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۵ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های منطقه و رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه، ۱۰ آذر ماه ۱۳۹۸ به میزبانی پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد.
در این جلسه، دکتر معصومه خان احمدی رئیس پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش روابط عمومی‌ها در توسعه اظهار داشت: در دنیای امروزآنچه که بسیار حائز اهمیت است داشتن امکانات اعتبارات نیست  بلکه وجوداکوسیستم و شبکه تعاملی است، این شبکه‌های تعاملی شاید به نوعی مدل کوچکی از آن چیزی است که ما امروز از روابط عمومی‌ها انتظار داریم.
وی در ادامه با بیان اینکه  روابط عمومی در ایجاد شبکه‌های تعاملی به ویژه در فضای کنونی می‌تواند بسیار اثرگذار باشد افزود: تعامل میان مناطق فناوری و دانشگاه‌ها بعنوان اجزای اکوسیستم نوآوری و فناوری بسیار اهمیت دارد و این نشست ها می تواند در تقویت این شبکه موثر باشد.
خان احمدی در ادامه تصریح کرد: اکنون یکی از مهم‌ترین اثرگذاری‌ روابط عمومی ها  حضور درفضای مجازی در واقع به خدمت گرفتن  و استفاده از این ظرفیت است.
رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه  بر معرفی و شناساندن پتانسیل ها و خدمات پارک‌های علم و فناوری و دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: در دنیای امروز که با تغییرات بسیار زیاد و سریعی مواجه هستیم، روابط عمومی «آر‌انددی‌های» (R ;D) دانشگاه‌ها و مراکز  فناوری محسوب می‌شوند «آر‌اند دی» که در حوزه فناوری‌های نرم کار می‌کند فناوری‌هایی که امیدبخش‌اند و انگیزه ایجاد می‌کنند.
دکتر خان‌احمدی در پایان افزود: امید نیاز فضای امروز کشور است و روابط عمومی‌ها  می توانند در امیدآفرینی در جامعه بسیار موثر باشند.
در ادامه مهندس فرهاد فتاحی دبیر روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۵ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر لزوم فعالیت موثر و پویای روابط عمومی‌های منطقه تاکید کرد و گفت: ایجاد زمینه جهت ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها در دانشگاهها و پارک ها، تقویت رویه وانسجام بخشی به فعالیت های روابط عمومی وفراهم کردن بسترلازم جهت تخصصی وحرفه ای شدن روابط عمومی ها از طریق برگزاری کارگاه ها ازمهمترین برنامه های در حال انجام است.
فتاحی تاکید کرد: روابط عمومی های منطقه با استفاده از ظرفیت های رسانه ها  و تجربه دیگر مناطق براطلاع رسانی فعالیت های اهتمام داشته باشند.
دبیر روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۵ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه به برگزاری جشنواره کشوری روابط عمومی ها ی برتر اشاره کرد و افزود: این برنامه می تواند درتحرک و پویایی کارشناسان روابط عمومی نقش داشته باشد.
در پایان مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های منطقه  بر چگونگی شرکت در این جشنواره و برگزاری جشنواره منطقه ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.
گفتنی است شرکت کنندگان پانزدهمین نشست روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۵ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از شتابدهنده کارآفرینی تیک و مرکز گیم و انیمیشن پارک علم و فناوری کرمانشاه بازدید کردند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

منبع خبر

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

    نظرات