چهل و دومین نشست روسای پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور برگزار شد

چهل و دومین نشست روسای پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور برگزار شد

چهل و دومین نشست روسای پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور با حضور دکتر مهدی کشمیری مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، و روسای پارک های کشور از جمله پارک آذربایجان غربی در سالن کنفرانس مرکز فناوری اقبال پارک علم و فناوری یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر کشمیری با بیان اینکه از سال گذشته به‌طورجدی در حال پیگیری  بحث منابع برای زیرساخت‌ها هستیم، گفت: همچنین پیگیر پارک‌هایی که طرح جامع دارند و در این ایام افت‌وخیزهای زیادی تجربه کرده و افق آن هنوز مشخص نشده است هستیم تا بتوانیم بحث توسعه اراضی را به‌جایی برسانیم .

دکتر کشمیری بابیان اینکه بحث ایجاد پارک سلامت توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی موضوع دیگری است که در استان‌های مختلف مطرح می‌شود، گفت: تقاضاهای روی میز و مصوب در استان‌های مختلف و در دانشگاه‌های علوم پزشکی داشته‌ایم و خواهشمندم همکاری با دانشگاه علوم پزشکی جدی گرفته شود و به‌طورجدی برای آن انرژی گذاشته شود چرا که این حوزه، یک حوزه هدف بوده و از مخاطبان ما است.

دکتر علی محمدنیکبخت رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی نیز در این نشست حضور داشته و پس از ایراد سخنرانی به بازدید از مجموعه پارک یزد و شرکت های مستقر درآن و  تبادل نظر با روسای سایر پارک ها پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

منبع خبر

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

    نظرات