پارک علم و فناوری کرمانشاه در نمایشگاه ملی هفته پژوهش و فناوری در تهران برگزار می کند:

پارک علم و فناوری کرمانشاه در نمایشگاه ملی هفته پژوهش و فناوری در تهران برگزار می کند:

رویداد همتا گزینی و کافه سرمایه
پارک علم و فناوری کرمانشاه به عنوان کارگزار منطقه سه توانمند سازی کسب و کار های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات "رویداد همتا گزینی و کافه سرمایه" همزمان با هفته پژوهش و فناوری برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه دکتر معصومه خان احمدی، رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اعلام خبر فوق گفت: این رویداد که ویژه استارت آپ ها و شرکت های تحت حمایت پارک های علم و فناوری در استان های کرمانشاه، کردستان، زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل است از ۲۶ تا ۲۹ آذر ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران همزمان با نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری برگزار خواهد شد.
خان احمدی افزود: کارگزاری منطقه سه توانمند سازی کسب و کار های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اجرای این رویداد را با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و شرکت کارن کراد در محل نمایشگاه،بین المللی تهران سالن پنج برگزار می کند.
وی ادامه داد: پس از ثبت نام استارت آپ ها و واحدهای فناور هر استان، بررسی لازم توسط کارگزاری انجام و نشست های سرمایه گزاری بین واحدهای منتخب سرمایه پذیر و سرمایه گذاران برگزار خواهد شد.
خان احمدی تصریح کرد: برگزاری کارگاه های نحوه ارائه به سرمایده گذار و تیم یابی نیز در راستای توانمندی شرکت ها برگزار خواهد شد.
رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه ثبت نام کلیه استارت آپها، شرکت ها و سرمایه گذاران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در این رویداد از ۱۳ آذر ماه از طریق آدرس www.utstpark.ir/utinvest-/۹۸ برگزار خواهد شد افزود: علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های: ۰۸۳۳۱۰۳۱ داخلی ۴۴۴ و ۴۰۳ تماس بگیرند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

منبع خبر

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

    نظرات